Gå til innhold

Har jeg "lov" å gjøre det jeg vil på 17.mai?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Barna er voksne og har sine egne planer. Har jeg "lov" til å sove lenge og bare være hjemme hele dagen. Altså ikke se på noen barne/skole tog eller borgertog? Men på kvelden er jeg blitt invitert til en nabo for å grille. Dit skal jeg.

 

Anonymkode: 50677...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Barna er voksne og har sine egne planer. Har jeg "lov" til å sove lenge og bare være hjemme hele dagen. Altså ikke se på noen barne/skole tog eller borgertog? Men på kvelden er jeg blitt invitert til en nabo for å grille. Dit skal jeg.

 

Anonymkode: 50677...714

Da skal du jo noe. Ingen som må gjøre noe som helst når en ikke har ansvar for barn lenger. Men jeg husker hvor trist jeg syntes det var at foreldrene mine ikke tok på seg finstasen og feiret 17.mai etter at jeg var stor nok til å ta vare på meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fru2020 skrev (4 minutter siden):

Da skal du jo noe. Ingen som må gjøre noe som helst når en ikke har ansvar for barn lenger. Men jeg husker hvor trist jeg syntes det var at foreldrene mine ikke tok på seg finstasen og feiret 17.mai etter at jeg var stor nok til å ta vare på meg selv.

Barna bor ikke hjemme så det blir ikke noe savn for dem å ikke se meg i bunaden, hehe.

Anonymkode: 50677...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Barna er voksne og har sine egne planer. Har jeg "lov" til å sove lenge og bare være hjemme hele dagen. Altså ikke se på noen barne/skole tog eller borgertog? Men på kvelden er jeg blitt invitert til en nabo for å grille. Dit skal jeg.

 

Anonymkode: 50677...714

Gjør akkurat som du vil du. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

snusmumeriken96

Har ikke gjort noe i dag, bare vært på tivoli. Gidder ikke, ikke har jeg pynta meg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...