Grendel 2 127 1 486 Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai Jeg får dra i gang så ikke treningen var forgjeves. To joggeturer igjen: 5+8 km. Litt i underkant, men til gjengjeld tok jeg en styrkeøkt! Nå har jeg inngått en ny pakt om å trene styrke sammen med en kamerat (han forrige sluttet av ulike grunner). Da blir det vanskeligere å bare droppe det. Vi får se om det hjelper. 3 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Lillemus 78 585 4 277 Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai Ble bare en økt på meg sist uke. Aner ikke hva jeg skal skylde på heller. 2 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
cilie 5 515 1 538 Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai Kun to økter her, men det var innafor slik uka var. 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
påskelilje 8 543 3 443 Skrevet 18. mai Del Skrevet 18. mai Det ble to økter: Jogging i 28 minutter mandag, og styrketrening en knapp time onsdag. Gikk en rolig tur i skogen lørdag, men det var mest bare "frisk luft" 😁 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Glitter 9 959 2 612 Skrevet 18. mai Del Skrevet 18. mai Det ble fire sykkelturer + styrketrening og to runder gåing på ca 3,5 km tilsammen 5-6 ganger. Men i helga var jeg i Drammen og da ble det så mye gåing at hælbetennelsen ble verre igjen så har nå redusert til å kun gå runden én gang om dagen. Dvs reduserte først i dag. 😛 2 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.