Gå til innhold

Lommepenger til 14. åring på 17. mai. Hvor mye?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva er rimelig å gi til en 14. åring i 17. mai-penger? Hen skal kjøpe gatekjøkken mat og gå på tivoli. Er 500 kr knuselig?

Anonymkode: 80c7f...58e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er rimelig å gi til en 14. åring i 17. mai-penger? Hen skal kjøpe gatekjøkken mat og gå på tivoli. Er 500 kr knuselig?

Anonymkode: 80c7f...58e

På tivoli fyker vel kronene fort... Hva koster en burger på gatekjøkken da? Tror dessverre ikke 500,- varer så lenge, spørs hva han vil gjøre på tivoliet tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
Lillemus skrev (13 timer siden):

På tivoli fyker vel kronene fort... Hva koster en burger på gatekjøkken da? Tror dessverre ikke 500,- varer så lenge, spørs hva han vil gjøre på tivoliet tenker jeg.

Jeg brukte å få 200 og jeg var veldig fornøyd 🥳 er ikke så mange år side. Da kunne jeg ta et par ting på tivoli og kjøpe meg en pølse eller brus. 300 holder hvertfall ok 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96 skrev (10 minutter siden):

Jeg brukte å få 200 og jeg var veldig fornøyd 🥳 er ikke så mange år side. Da kunne jeg ta et par ting på tivoli og kjøpe meg en pølse eller brus. 300 holder hvertfall ok 

Jeg har ikke vært på tivoli på det jeg kan huske, eller jo, da ungene var små på Grøna Lund og Tivoli i Køben og det var dyrt husker jeg. Spørs da om ungdommen er fornøyd med å ta et par ting. Hvordan er tvioliene i Norge i dag da? Her har jeg vel ikke vært på tivoli på 30-35 år tror jeg. Men jeg tipper det koster å ta en attraksjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (23 minutter siden):

Jeg har ikke vært på tivoli på det jeg kan huske, eller jo, da ungene var små på Grøna Lund og Tivoli i Køben og det var dyrt husker jeg. Spørs da om ungdommen er fornøyd med å ta et par ting. Hvordan er tvioliene i Norge i dag da? Her har jeg vel ikke vært på tivoli på 30-35 år tror jeg. Men jeg tipper det koster å ta en attraksjon...

Før da jeg gikk på tivoli kostet det 50 kr per tur. Så blir ikke mye med 500 kr hvis en i tillegg skal kjøpe mat og is. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
Lillemus skrev (5 timer siden):

Jeg har ikke vært på tivoli på det jeg kan huske, eller jo, da ungene var små på Grøna Lund og Tivoli i Køben og det var dyrt husker jeg. Spørs da om ungdommen er fornøyd med å ta et par ting. Hvordan er tvioliene i Norge i dag da? Her har jeg vel ikke vært på tivoli på 30-35 år tror jeg. Men jeg tipper det koster å ta en attraksjon...

60 kroner bukett. Var der i  stad. For små barn 30 kroner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grevlingen 37

Har en på 14 og en på 16. De fikk 1000 kr hver. Såpass må det jo være når de skal kose seg med venner på 17. Mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96 skrev (3 timer siden):

60 kroner bukett. Var der i  stad. For små barn 30 kroner. 

Bukett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...