Gå til innhold

Hjertespesialist høyre grenblokk


Oppturer123

Anbefalte innlegg

Oppturer123

Jeg har fått time hos hjertespesialist i starten av september for Skjekk av høyre grenblokk. I skrivet jeg fikk i posten står det ikkje hva slags type utredning dem skal gjøre annet enn masse blodprøver. Jeg lurer derfor på om dere som har vært inne for Skjekk av høyre grenblokk, hvilken type test tok dem? Har ikkje noen spesielle plager, men siden jeg ble hjerteoperert da jeg var 2/3 år gamel vil fastlege være på den sikre siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Høyre grenblokk er, i motsetning til venstre grenblokk, ofte et normalfenomen som mange hjertefriske har. Jeg antar at du har tatt EKG en del ganger, og da vet du kanskje hvorvidt høyre grenblokk er nyoppstått eller har vært der hele tiden? 

Jeg antar at hjertespesialisten gjør en ultralyd av hjertet ditt og sjekker EKG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppturer123
ISW skrev (44 minutter siden):

Hei.

Høyre grenblokk er, i motsetning til venstre grenblokk, ofte et normalfenomen som mange hjertefriske har. Jeg antar at du har tatt EKG en del ganger, og da vet du kanskje hvorvidt høyre grenblokk er nyoppstått eller har vært der hele tiden? 

Jeg antar at hjertespesialisten gjør en ultralyd av hjertet ditt og sjekker EKG.

Sykehuset «fant ikkje» noen av mine tidligere ekg, mine foreldre fikk heller ikkje noen beskjed om dette da jeg opererte som liten. Vi er derfor ikkje helt sikre om det er nyoppstått eller fra gammelt av🤔 det første vi hørte om det er fra da jeg var 18 år, er nå 20 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...