Gå til innhold

Annonser dekker innhold når forumet brukes på PC


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Med Chrome og Windows 10 Enterprise har venstre side av innholdet i det siste vært dekket av annonser. Dette gjør det bl.a. vanskelig å sitere deler av tekst, i tillegg til at det er irriterende. 

Anonymkode: 28d74...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Med Chrome og Windows 10 Enterprise har venstre side av innholdet i det siste vært dekket av annonser. Dette gjør det bl.a. vanskelig å sitere deler av tekst, i tillegg til at det er irriterende. 

Anonymkode: 28d74...9ee

Er sånn på mobilen (har android) også når man ikke er innlogget. Da blir det vanskelig å få scrollet fordi annonsene kommer i veien. 

Anonymkode: 1756a...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Med Chrome og Windows 10 Enterprise har venstre side av innholdet i det siste vært dekket av annonser. Dette gjør det bl.a. vanskelig å sitere deler av tekst, i tillegg til at det er irriterende. 

Anonymkode: 28d74...9ee

Hos meg er det slik noen sekunder av og til, men det forsvinner når jeg scroller mener jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
TSP skrev (8 timer siden):

Hei, jeg har lagt inn en fiks som bør hjelpe litt :)

Takk, jeg (ts) ser at det har hjulpet. Annonsene i venstre "marg" legger seg nå under feltet der brukernavnet står og tekstlinjene starter. 

Anonymkode: 28d74...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...