Gå til innhold

Hva gjør du på i kveld?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Inga-Astri
Glitter skrev (1 time siden):

Jeg forstår meg ikke på deg? For meg virker det som om du har opprettet en bruker for å trolle. Men samtidig er det tråder her og der du svarer mer seriøst på. 

Hva behager? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glitter skrev (1 time siden):

Jeg forstår meg ikke på deg? For meg virker det som om du har opprettet en bruker for å trolle. Men samtidig er det tråder her og der du svarer mer seriøst på. 

Opplagt troll/moroklump

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
påskelilje skrev (21 timer siden):

Høres så deilig ut med hytte på fjellet! Vi holdt på hjemme i hagen i går, koselig det også 😊 og i dag bestemte vi oss for å kjøpe drivhus! Gleder meg sånn!!!

Ja, det er koselig å ha et felles prosjekt og drivhus høres trivelig ut det også. Nå i kveld har vi kost oss med å grave opp stein, bære stein og så med Spire natur. Har akkurat kommet inn og landet i sofaen. Har ikke lyst til å reise hjem i morgen. Jeg vil helst bare være på fjellet hele tiden, men heldigvis langhelg neste helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Nicklusheletida skrev (24 minutter siden):

Ja, det er koselig å ha et felles prosjekt og drivhus høres trivelig ut det også. Nå i kveld har vi kost oss med å grave opp stein, bære stein og så med Spire natur. Har akkurat kommet inn og landet i sofaen. Har ikke lyst til å reise hjem i morgen. Jeg vil helst bare være på fjellet hele tiden, men heldigvis langhelg neste helg :)

Drivhuset kom i ettermiddag,  og vi er SÅ glade for at vi bestilte montering. To menn har holdt på i 5-6 timer nå, og ennå er de ikke ferdige! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (1 time siden):

Drivhuset kom i ettermiddag,  og vi er SÅ glade for at vi bestilte montering. To menn har holdt på i 5-6 timer nå, og ennå er de ikke ferdige! 

Det med montering er hovedgrunnen til at jeg ikke presset på for å kjøpe byggesett-drivhus. :) Vi endte med å bygge selv, ble solid og fint. :) Du kommer nok til å få masse glede av drivhuset ditt! ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Det med montering er hovedgrunnen til at jeg ikke presset på for å kjøpe byggesett-drivhus. :) Vi endte med å bygge selv, ble solid og fint. :) Du kommer nok til å få masse glede av drivhuset ditt! ❤️ 

Ja, dette blir jo en ny hobby! Hva har du i ditt drivhus? Jeg må få tak i noen tomatplanter (litt seint å så nå vel?), og så skal jeg så sukkererter og blomstererter, og ha basilikum, persille og koriander..... og noen fine blomster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje skrev (6 minutter siden):

Ja, dette blir jo en ny hobby! Hva har du i ditt drivhus? Jeg må få tak i noen tomatplanter (litt seint å så nå vel?), og så skal jeg så sukkererter og blomstererter, og ha basilikum, persille og koriander..... og noen fine blomster!

Aaaalt for sent å så tomater nå, jeg sådde mine i slutten av januar. Har også paprika og chili der inne. 😊 Og over helgen skal det bli varmere så da flytter agurk plantene også ut, en har stått der en ukes tid som forsøksplante og har klart seg fint. 

Sukkererter har jeg sådd ute, kanskje jeg skulle prøvd et par inne? Men jeg tror ikke det blir plass. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer og jeg har sett de to første episodene av Stranger Things, sesong 4. Etter det har det gått i et par øl og musikkvideoer fra YouTube hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (10 timer siden):

Samboer og jeg har sett de to første episodene av Stranger Things, sesong 4. Etter det har det gått i et par øl og musikkvideoer fra YouTube hos meg.

Høres hyggelig ut.

Jeg var i bryllup i går, dvs forberedelsene har pågått i flere dager med luncher og felles middager med bryllupsgjestene. Etter sene middager så var vi noen som gikk på bar på strandpromenaden. Slitsomt, men veldig hyggelig. Er selv forsiktig med alkohol, men det har blitt en sangeria hver dag. 

Akkurat nå så sitter jeg på verandaen I shorts og t-skjorte å ser på livet. Det er delvis overskyet og 26 grader, deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen er over før jeg får snudd meg.  Jeg har tatt det med ro hjemme, sett på serie på Viaplay og sovet mye.  I dag skal jeg se utstilling med Ari Behns kunstverk og vaske tøy.

På torsdag reiser jeg til hjemstedet mitt for ti dager, og om en måned skal jeg til Cuba.  Å reise er det viktigste av alt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (2 timer siden):

Helgen er over før jeg får snudd meg.  Jeg har tatt det med ro hjemme, sett på serie på Viaplay og sovet mye.  I dag skal jeg se utstilling med Ari Behns kunstverk og vaske tøy.

På torsdag reiser jeg til hjemstedet mitt for ti dager, og om en måned skal jeg til Cuba.  Å reise er det viktigste av alt for meg.

Skjønner at du liker å reise, det gjør jeg også selvom det ikke blir så ofte. Akkurat nå er jeg i Spania. Koser meg skikkelig. Har sett papegøyer i det fri for første gang, det var morsomt. Trodde ikke det var ville papegøyer her, men det er en stor bestand her i området jeg er. Det har visstnok begynte med at flere tamme papegøyer har blitt sluppet ut.

Ønsker deg en fin tur til Cuba. Kos deg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen fyker avgårde! Fredag var jeg på en forestilling med jentungen og overnattet hos henne i samme rom som en hyperaktiv burmeserkatt, ble lite søvn kan man si... Men han slipper unna med det for han er så utrolig søt! 

Både i går og i dag har vi holdt på ute, spylt veranda og vinduer, renset takrennene og nå spyler mannen garasjene mens jeg har gravd frem den største kameralinsa mi og sitter på plattingen med en tekopp og kamera og tar bilder av fuglene på materen. 😊

Har også gjort ferdig en kofte jeg begynte på for halvannet år siden, den ligger nå i vann og når den er tørr mangler bare bånd til å skjule overgangen mellom bole og knappestolpe og så knappene. Gleder meg til den blir helt ferdig! Er ingen stor strikker, men den er jo bare til meg selv. 🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...