l.m.a.s.a 3 0 Skrevet 28. mai Del Skrevet 28. mai Hvordan finner jeg ut om typen er utro om han passer på telefonen helle tiden? han har vært sikkelig rar mot meg i det siste og skjuler ting for meg… hva gjør jeg? 0 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
AnonymBruker 196 190 14 510 Skrevet 28. mai Del Skrevet 28. mai l.m.a.s.a skrev (24 minutter siden): Hvordan finner jeg ut om typen er utro om han passer på telefonen helle tiden? han har vært sikkelig rar mot meg i det siste og skjuler ting for meg… hva gjør jeg? stoler du ikke på han? Anonymkode: f6900...560 0 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
l.m.a.s.a 3 0 Skrevet 28. mai Forfatter Del Skrevet 28. mai Jeg sliter veldig med å stole på andre mennesker pga traumer i barndommen/ungdomstiden. så skal jeg være helt ærlig så stoler jeg ikke på han på den måten jeg har klart å stole på andre, i andre relasjoner. 0 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.