Gå til innhold

Virker som om mange har forlatt forumet i flere måneder nå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Blir bare mer og mer stille. Den ene etter den andre slutter å skrive her. 

Anonymkode: d377e...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vendi

Mine tanker om denne stadige tilbakevendende tematikken:

Jeg ser det er mange registrerte brukere som er innom, og det dukker stadig opp nye nick på den lista over påloggede medlemmer. Noen "døgnfluer" lager bruker kun for å stille et eller to konkrete spørsmål, og når de har fått svar dukker de aldri opp igjen kan det virke som. 

Noen forsøker seg på å være her en liten stund for å teste ut hvordan forumet er, skriver noen innlegg og deltar litt her og der, før de drar igjen hvis det ikke stod til forventningene. 

Noen liker bare å lese.

Noen har registrert seg/registrerer seg for å i all hovedsak skrive som anonym. Oversikt over de anonyme er vanskelig å ha, siden det kan være hvem som helst av både de nye og de gamle brukerne. 

Til gjengjeld er det en håndfull etablerte brukere som skriver mye og ofte, nærmest daglig, mens andre bare slenger seg med av og til.

Folk er forskjellige med forskjellige behov, og alt synes jeg er like ok. Det får være opp til hver enkelt hvordan de vil bruke eller ikke bruke forumet. Men det er klart at jo mindre folk skriver og deltar her, desto stillere og mer kjedelig kan det virke, både for gamle og nye brukere. 

Men tror litt som Glitter at det kan gå litt i rykk og napp. Nå er det i tillegg helg, og da er det på en måte naturlig at det er stillere her. 

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Den ene etter den andre slutter å skrive her. 

Anonymkode: d377e...78d

Hvem da? Jeg deler nemlig ikke ditt inntrykk.

Syns imidlertid det har vært en lengre periode med mye ræl igjen nå, og da tror jeg mange «faste» skygger banen. Med opprettelsen av den der humorsiden ble jeg trolig kvitt en del tull, for da kunne jeg filtrere bort undertråden, så takk til @Admin for det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (22 minutter siden):

Hvem da? Jeg deler nemlig ikke ditt inntrykk.

Syns imidlertid det har vært en lengre periode med mye ræl igjen nå, og da tror jeg mange «faste» skygger banen. Med opprettelsen av den der humorsiden ble jeg trolig kvitt en del tull, for da kunne jeg filtrere bort undertråden, så takk til @Admin for det :) 

Jeg kjenner meg ikke igjen i at det har vært mye ræl her nå. 

Anonymkode: d377e...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kayia skrev (24 minutter siden):

Hvem da? Jeg deler nemlig ikke ditt inntrykk.

Syns imidlertid det har vært en lengre periode med mye ræl igjen nå, og da tror jeg mange «faste» skygger banen. Med opprettelsen av den der humorsiden ble jeg trolig kvitt en del tull, for da kunne jeg filtrere bort undertråden, så takk til @Admin for det :) 

Kan du gi eksempler på det rælet?

Anonymkode: d377e...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (45 minutter siden):

Hvem da? Jeg deler nemlig ikke ditt inntrykk.

Syns imidlertid det har vært en lengre periode med mye ræl igjen nå, og da tror jeg mange «faste» skygger banen. Med opprettelsen av den der humorsiden ble jeg trolig kvitt en del tull, 

Det humorforumet er nesten øde. Så veldig mye ræl og tull har du ikke blitt kvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt unødvendig med et eget humorforum, spør du meg. Og ja, det har vært noen innlegg i «trollekategorien.»Skulle det vært et nytt forum, kunne det vært trolleforum😂🧌 Humor tar vi på åpent eller i de ulike trådene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
cilie skrev (13 minutter siden):

Helt unødvendig med et eget humorforum, spør du meg. Og ja, det har vært noen innlegg i «trollekategorien.»Skulle det vært et nytt forum, kunne det vært trolleforum😂🧌 Humor tar vi på åpent eller i de ulike trådene. 

Mange forum som er unødvendige her. Det er ikke mye aktivitet. 

Anonymkode: d377e...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cilie skrev (49 minutter siden):

Helt unødvendig med et eget humorforum, spør du meg. Og ja, det har vært noen innlegg i «trollekategorien.»Skulle det vært et nytt forum, kunne det vært trolleforum😂🧌 Humor tar vi på åpent eller i de ulike trådene. 

Det jeg så av innlegg før jeg fjernet var det jeg kaller trolling, ikke humor. Fint å slippe sånne «kan du si en vits? Kattenes slips»- tråder spør du meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kan du gi eksempler på det rælet?

Anonymkode: d377e...78d

Vi har sikker bare ulik smak og vurdering av hva som er lesbart og ikke. Spesielt én bruker med nick står for over halvparten av disse innleggene, og mistenker at h*n vekker liv i andre med samme tilbøyelighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Mange forum som er unødvendige her. Det er ikke mye aktivitet. 

Anonymkode: d377e...78d

Det spørs helt hvor mye tid du bruker på forumet :) Selv er jeg nå bare innom noen få ganger i uken, og da må jeg velge meg ut noen tråder jeg skal prioritere fremfor andre. Litt synd, og valgets kvaler det der, men jeg ønsker å bruke mye av tiden min på annet enn DOL for tiden, selv om jeg i prinsippet hadde hatt tid til mye mer tid til å være aktiv på DOL. Jeg foretrekker lesing, nyheter, podcaster, skriving og chatting med venner... :) 

Men til deg TS, ser jeg det lite hensiktsmessig å starte denne typen tråder, om og om igjen, når det har gått noen måneder, for jeg tror ikke det bidrar konstruktivt til problemet... Eller hva tror du? Det er forumets gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kayia skrev (9 minutter siden):

Det jeg så av innlegg før jeg fjernet var det jeg kaller trolling, ikke humor. Fint å slippe sånne «kan du si en vits? Kattenes slips»- tråder spør du meg. 

Veldig enig. Det er stor tak-høyde for mye for all del, men slik passer ikke her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendi
cilie skrev (10 minutter siden):

Veldig enig. Det er stor tak-høyde for mye for all del, men slik passer ikke her. 

Derfor ble nok det forumet opprettet, fordi slikt ikke passer så godt her. Er bra vitsemakerne kan ha sitt eget forum. Det var vel opprinnelig også ment for trolle-tråder, at de som ville trolle og tulle kunne holde seg der. Men ser ut som om det plutselig ikke ble så gøy lenger nå når de ble henvist til eget forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vendi skrev (44 minutter siden):

Derfor ble nok det forumet opprettet, fordi slikt ikke passer så godt her. Er bra vitsemakerne kan ha sitt eget forum. Det var vel opprinnelig også ment for trolle-tråder, at de som ville trolle og tulle kunne holde seg der. Men ser ut som om det plutselig ikke ble så gøy lenger nå når de ble henvist til eget forum.

Det var jo de selv som ville ha det, men kanskje de oppdaget at de ikke var så mange som syntes det var morsomt allikevel... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 time siden):

Det var jo de selv som ville ha det, men kanskje de oppdaget at de ikke var så mange som syntes det var morsomt allikevel... ;)

Samme var det jo med autismeforumet. De ville ha et eget underforum da de ikke ville ha svar fra mennesker uten " ekte autisme ", men det døde ut da de ikke lenger fikk oppmerksomhet fra andre brukere.

Anonymkode: 17987...9b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (18 timer siden):

Det var jo de selv som ville ha det, men kanskje de oppdaget at de ikke var så mange som syntes det var morsomt allikevel... ;)

Forslaget om humorforum var jo også trolling. Men riktig, å bli tatt på alvor er ikke noe den gjengen der er ute etter. Det eneste som hjelper er å bli oversett eller slettet, og ingen av delene finker her på Dol. Folk svarer for ofte, og takhøyden er for høy hos admin, så da blir de dominerende i perioder da.  

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (1 time siden):

Forslaget om humorforum var jo også trolling. Men riktig, å bli tatt på alvor er ikke noe den gjengen der er ute etter.

Hvilken "gjeng" er dette?

Anonymkode: e3596...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...