Gå til innhold

Virker som om mange har forlatt forumet i flere måneder nå

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Kayia skrev (Akkurat nå):

Trollene. 

Lurer på hvem det kan være. Har ikke sett mange troll her.

Anonymkode: e3596...11d

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Kayia skrev (På 28.5.2022 den 17.26):

Det jeg så av innlegg før jeg fjernet var det jeg kaller trolling, ikke humor. Fint å slippe sånne «kan du si en vits? Kattenes slips»- tråder spør du meg. 

Visste ikke du var moderator. 

Anonymkode: e82cf...ae8

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Visste ikke du var moderator. 

Anonymkode: e82cf...ae8

Hvor i innlegget påstår hun at hun er moderator siden du kommer med den påstanden?

Anonymkode: 17987...9b5

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lillemus
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvor i innlegget påstår hun at hun er moderator siden du kommer med den påstanden?

Anonymkode: 17987...9b5

Enten har Kayia forsnakket seg og røpet at hun er moderator eller så har hun uttrykt seg litt klønete og mener at hun har fjernet Humorforumet fra sin vise-liste. "Det jeg så av innlegg før jeg fjernet..." sier hun.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ekstra
Lillemus skrev (10 minutter siden):

Enten har Kayia forsnakket seg og røpet at hun er moderator eller så har hun uttrykt seg litt klønete og mener at hun har fjernet Humorforumet fra sin vise-liste. "Det jeg så av innlegg før jeg fjernet..." sier hun.

Svaret på det er da ganske åpenbart, hun sier jo tidligere i tråden at hun har filtrert bort forumet, dermed fjernet innlegg fra sin visning.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...