Gå til innhold

Ikke i form. Har både salmonella og korona


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har vært dårlig i snart 3 uker nå. Er bedre, men langt fra frisk. Fikk idag svar på en prøve og den viser at jeg har salmonella og tidligere testet jeg positivt på korona.  Er sliten og orker ikke så mye.  Skulle gjerne sett at jeg snart blir bra, men dette tar vel litt tid.  Noen som har vært borti lignende eller som kan gi noen råd ang hva jeg bør gjøre videre. Bør jeg bare bli på sofaen inntil videre eller bør jeg komme meg i litt aktivitet (får dårlig samvittighet for og ikke gjøre noe) 

Anonymkode: 2c305...c2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har vært dårlig i snart 3 uker nå. Er bedre, men langt fra frisk. Fikk idag svar på en prøve og den viser at jeg har salmonella og tidligere testet jeg positivt på korona.  Er sliten og orker ikke så mye.  Skulle gjerne sett at jeg snart blir bra, men dette tar vel litt tid.  Noen som har vært borti lignende eller som kan gi noen råd ang hva jeg bør gjøre videre. Bør jeg bare bli på sofaen inntil videre eller bør jeg komme meg i litt aktivitet (får dårlig samvittighet for og ikke gjøre noe) 

Anonymkode: 2c305...c2e

Uff, det går tydeligvis framover, så kanskje best å ta tiden til hjelp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har vært dårlig i snart 3 uker nå. Er bedre, men langt fra frisk. Fikk idag svar på en prøve og den viser at jeg har salmonella og tidligere testet jeg positivt på korona.  Er sliten og orker ikke så mye.  Skulle gjerne sett at jeg snart blir bra, men dette tar vel litt tid.  Noen som har vært borti lignende eller som kan gi noen råd ang hva jeg bør gjøre videre. Bør jeg bare bli på sofaen inntil videre eller bør jeg komme meg i litt aktivitet (får dårlig samvittighet for og ikke gjøre noe) 

Anonymkode: 2c305...c2e

Oj oj! Høres ikke bra ut og det er nok best å gi kroppen all den tid den trenger til å komme seg. Er du i stand til noe særlig aktivitet da? Jeg vil tro det kroppen din trenger nå er hvile, væske og næring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (2 minutter siden):

Oj oj! Høres ikke bra ut og det er nok best å gi kroppen all den tid den trenger til å komme seg. Er du i stand til noe særlig aktivitet da? Jeg vil tro det kroppen din trenger nå er hvile, væske og næring.

Er litt bedre en dag og da gjør jeg litt, men da er jeg helt slått ut neste dag. Vil så gjerne orke litt mer 

Anonymkode: 2c305...c2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er litt bedre en dag og da gjør jeg litt, men da er jeg helt slått ut neste dag. Vil så gjerne orke litt mer 

Anonymkode: 2c305...c2e

Corona kan dessverre sitte i i ukesvis og det blir jo ikke bedre av at har salmonella i tillegg. God bedring og ta godt vare på deg selv! ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Corona kan dessverre sitte i i ukesvis og det blir jo ikke bedre av at har salmonella i tillegg. God bedring og ta godt vare på deg selv! ❤️ 

Takk!

Anonymkode: 2c305...c2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...