Gå til innhold

Bør jeg bare la det gå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For et halvt år siden hadde jeg en greie med en veldig fin fyr. Han er i begynnelsen av 40 årene og jeg er i slutten av 30 årene om det har noe å si. Jeg er veldig usikker på meg selv og sliter med angst. Har bare vært i et forhold før, så jeg har ikke så mye erfaring. Han hadde også sine ting han slet med og det kunne gå en uke før jeg fikk svar på melding om å møtes igjen. Samtidig hadde jeg det veldig fint med ham når vi var sammen og han viste veldig forståelse for angsten min. Det bør nevnes at det er litt avstand mellom oss, ca to timer med tog, men det er ikke noe jeg bryr meg om. Jeg ble ganske forelska i ham, men slet veldig i de periodene vi ikke hadde kontakt. Det endte med at jeg avsluttet det over melding, for jeg trodde han ikke var interessert og at han slet med å si det til meg. Jeg fikk aldri noe svar på den meldingen og tok det egentlig som et tegn på at han ikke var interessert. Så for et par uker siden, bestemte jeg meg for å sende en melding hvor jeg ba om unnskyldning for at angsten min hadde gått utover ham og at jeg følte litt på den siste meldingen. Da skriver han at han hadde vært interessert i noe seriøst og at han mente vi var på starten av et forhold da jeg sendte den meldinga. Han sa han ikke visste hvordan han skulle reagere på den meldinga og derfor ikke hadde svart. Jeg tenker på ham fortsatt og savner ham. Det turte jeg ikke si noe om. For å være ærlig klarer jeg ikke skjønne at noen skal kunne like meg på den måten. Skal jeg bare la det være som det er og være glad for at jeg fikk en slags avslutning på det? Han har antageligvis gått videre med livet sitt nå. 

Anonymkode: 933d1...148

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...