Gå til innhold

Da var det min tur til å få covid


knas

Anbefalte innlegg

Og det er ingen lett forkjølelse. Det er mer en lei influensa. 

Jammen glad jeg er trippelvaksinert og at jeg ikke fikk den første varianten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
knas skrev (57 minutter siden):

Og det er ingen lett forkjølelse. Det er mer en lei influensa. 

Jammen glad jeg er trippelvaksinert og at jeg ikke fikk den første varianten. 

Masse god bedring ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (1 time siden):

Åh, det var kjedelig da. Håper du blir fort frisk i hvert fall. :)

 

stjernestøv skrev (32 minutter siden):

Masse god bedring ❤️ 

Tusen takk! Jeg er muuuuligens bittelitt bedre enn i går. Eller er det ønsketenkning? 😇 Begynte å kjenne det på søndag, men da var testen negativ. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

knas skrev (1 time siden):

Tusen takk! Jeg er muuuuligens bittelitt bedre enn i går. Eller er det ønsketenkning?

Det er mange varianter mht. hvor syk man blir og hvor lang tid det tar. Så det kan godt stemme, men det kan også endre seg litt når det går mot kveld. Håper det verste er over. 

God bedring! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (7 minutter siden):

Det er mange varianter mht. hvor syk man blir og hvor lang tid det tar. Så det kan godt stemme, men det kan også endre seg litt når det går mot kveld. Håper det verste er over. 

God bedring! 

Takk!
I dag har jeg vært sengesittende, i motsetning til sengeliggende som jeg var de to siste dagene. Muligens fordi jeg er lei av å ligge. Drittsykdom - det må jeg si! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk feber i går kveld. Og i dag føles det som det har gått fra en kjip influensa til å bli sørpe forkjøla. Så det er jo bra.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
knas skrev (1 minutt siden):

Fikk feber i går kveld. Og i dag føles det som det har gått fra en kjip influensa til å bli sørpe forkjøla. Så det er jo bra.  

Godt det går fremover :) Kjedelige greier det der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

knas skrev (53 minutter siden):

Noen som vet hvor lenge man er smittsom med denne dritten?

Aner ikke, men jeg tror jeg har det selv om testene er negative. Var syk 4-6 dager, ble ganske frisk for så å bli enda verre. Har vært på jobb og alt. På vei hjem i dag gikk jeg forbi en nyperosebusk og stakk nesa i en rose for å lukte, kjente ingenting... Har parfymert armen min for å teste, ungene sier det lukter mye, jeg merker ikke noe. Har smakssans da, enn så lenge. Nå er det ferie heldigvis. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knas skrev (1 time siden):

Noen som vet hvor lenge man er smittsom med denne dritten?

Mener på at det er 3-4 dager etter at du fikk symptomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (41 minutter siden):

Aner ikke, men jeg tror jeg har det selv om testene er negative. Var syk 4-6 dager, ble ganske frisk for så å bli enda verre. Har vært på jobb og alt. På vei hjem i dag gikk jeg forbi en nyperosebusk og stakk nesa i en rose for å lukte, kjente ingenting... Har parfymert armen min for å teste, ungene sier det lukter mye, jeg merker ikke noe. Har smakssans da, enn så lenge. Nå er det ferie heldigvis. 😊

Når du sier det… Luktesansen er helt borte! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat

Norske anbefalinger er vel at du kan gå ut igjen når du føler deg frisk. Noen restsymptomer som hoste vil sikkert henge igjen. Det er litt over ei uke sida jeg selv fikk covid. Jeg går ut, men jeg bruker fortsatt maske, har tenkt å droppe det etter dag 10 fra symptomstart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...