Gå til innhold

Da var det min tur til å få covid


knas

Anbefalte innlegg

cilie skrev (2 minutter siden):

Uff, god bedring! Hvordan er formen din da? 

Jeg våknet svært tidlig i morges og følte meg ganske tung i hodet og slet med å sove. Men akkurat nå synes jeg det går veldig greit egentlig. Er tung i hodet og har dotter i ørene og småhoster litt. Så jeg håper jo det holder seg på dette nivået. Jeg ble smittet av mannen min, som ble syk et par dager før meg, og han føler seg allerede bedre. Krysser fingrene for at sykdommen ikke bare ligger på lur og vil forverres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

morsan skrev (21 minutter siden):

Ja, jeg hadde også begynt å tenke at jeg var uimottakelig, da jeg akkurat som cilie har vært frisk hele pandemien. Men i dag satt den, gitt! Var grei overfor arbeidsgiver og ventet like godt til sommerferien hadde startet ;) 

Å, så dumt at det kom i ferien. Håper det ikke ødelegger for mange planer.

God bedring og sommer / ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (12 minutter siden):

Å, så dumt at det kom i ferien. Håper det ikke ødelegger for mange planer.

God bedring og sommer / ferie!

Takk for det, og god sommer til deg også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan skrev (47 minutter siden):

 

Ja, jeg hadde også begynt å tenke at jeg var uimottakelig, da jeg akkurat som cilie har vært frisk hele pandemien. Men i dag satt den, gitt! Var grei overfor arbeidsgiver og ventet like godt til sommerferien hadde startet ;) 

Uff, god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
morsan skrev (48 minutter siden):

Jeg våknet svært tidlig i morges og følte meg ganske tung i hodet og slet med å sove. Men akkurat nå synes jeg det går veldig greit egentlig. Er tung i hodet og har dotter i ørene og småhoster litt. Så jeg håper jo det holder seg på dette nivået. Jeg ble smittet av mannen min, som ble syk et par dager før meg, og han føler seg allerede bedre. Krysser fingrene for at sykdommen ikke bare ligger på lur og vil forverres. 

God bedring til deg og :) 

Jammen mange som har det nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (11 minutter siden):

God bedring til deg og :) 

Jammen mange som har det nå. 

Takktakk :) 

Ja, det sies jo at den nåværende varianten er ekstra smittsom. Vi aner ikke hvem som smittet mannen min, som igjen smittet meg. Han kjenner ikke til kolleger som har hatt det. I vinter unngikk sønnen min å bli smittet av kjæresten sin, selv om de var sammen døgnet rundt før hun testet positivt, så virker mer smittsomt nå ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
morsan skrev (2 minutter siden):

Takktakk :) 

Ja, det sies jo at den nåværende varianten er ekstra smittsom. Vi aner ikke hvem som smittet mannen min, som igjen smittet meg. Han kjenner ikke til kolleger som har hatt det. I vinter unngikk sønnen min å bli smittet av kjæresten sin, selv om de var sammen døgnet rundt før hun testet positivt, så virker mer smittsomt nå ja. 

Ja syns det er skummelt,jeg ble jo ikke smittet når sønnen og mannen hadde det. Er redd jeg skal få det nå for en kamerat av sønnen min har det,de var sammen i helgen. Men får nå se,sønnen skal jo på jobb fra torsdag. Kan ikke bli syk nå da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan skrev (6 timer siden):

har dotter i ørene

Her er det «en basslyd» som går kontinuerlig nå. Jeg kan høre dette i mildere grad når jeg er veldig søvnløs, men dette er plagsomt. Har prøvd å blåse ut trykk osv, men det gir seg ikke. 

Godt at du ikke er så plaget, håper det fortsetter! Fortsetter plagene her, kan jeg godt tenke meg å få igjen ferien:( 

Endret av cilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann og jeg er også blitt syke nå. Han merket symptomer i går og er sengeliggende, mens jeg foreløpig bare er tung i hode og kropp og har lett sykdomsfølelse i luftveiene. Spent på hvordan det utvikler seg videre, og håper på et raskt og ukomplisert forløp. 
 

God bedring, alle som ble truffet av covid-sommerbølgen!😷🥴🌊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Mari- skrev (1 time siden):

Min mann og jeg er også blitt syke nå. Han merket symptomer i går og er sengeliggende, mens jeg foreløpig bare er tung i hode og kropp og har lett sykdomsfølelse i luftveiene. Spent på hvordan det utvikler seg videre, og håper på et raskt og ukomplisert forløp. 
 

God bedring, alle som ble truffet av covid-sommerbølgen!😷🥴🌊

God bedring til dere :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mari- skrev (8 timer siden):

Min mann og jeg er også blitt syke nå. Han merket symptomer i går og er sengeliggende, mens jeg foreløpig bare er tung i hode og kropp og har lett sykdomsfølelse i luftveiene. Spent på hvordan det utvikler seg videre, og håper på et raskt og ukomplisert forløp. 
 

God bedring, alle som ble truffet av covid-sommerbølgen!😷🥴🌊

God bedring til deg!

Her synes jeg pusten er litt tyngre nå ellers greit. Håper jeg kan kjøre meg en tur i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cilie skrev (35 minutter siden):

God bedring til deg!

Her synes jeg pusten er litt tyngre nå ellers greit. Håper jeg kan kjøre meg en tur i morgen. 

Takk!
 

Så bra du er merkbart bedre! God tur (forhåpentligvis) i morgen, og fortsatt god bedring! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk covid for 2 dager siden, følte meg så dårlig som jeg aldri har gjort før, men er bedre allerede, den syke kaldsvettingen har gitt seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marye skrev (21 timer siden):

Fikk covid for 2 dager siden, følte meg så dårlig som jeg aldri har gjort før, men er bedre allerede, den syke kaldsvettingen har gitt seg

Var det første gangen du fikk covid? Hvis du har hatt det før, var det likt som nå eller? 

Jeg har hatt covid, men var mer eller mindre symptomfri. Spent på hvordan runde to blir når den kommer. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (1 time siden):

Var det første gangen du fikk covid? Hvis du har hatt det før, var det likt som nå eller? 

Jeg har hatt covid, men var mer eller mindre symptomfri. Spent på hvordan runde to blir når den kommer. 

Aldri hatt covid før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...