Gå til innhold

Da var det min tur til å få covid


knas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Glitter skrev (23 minutter siden):

Oki. God bedring da. :)

Takk jeg er bedre, men sykt sliten. Heldigvis har kaldsvettinga gitt seg

fact team måtte kjøre meg 2 dager på rad for å fa blodprøve ang leponex, den første viste lave hvite blodlegemer. Den andre prøven var ok.skal ta ny på mandag 

 

synes dette er skummelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Marye skrev (8 minutter siden):

Takk jeg er bedre, men sykt sliten. Heldigvis har kaldsvettinga gitt seg

fact team måtte kjøre meg 2 dager på rad for å fa blodprøve ang leponex, den første viste lave hvite blodlegemer. Den andre prøven var ok.skal ta ny på mandag 

 

synes dette er skummelt

Godt du er bedre, jeg er livredd for å få det der. 

Godt de følger deg opp med blodprøver og holder det under kontroll. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marye skrev (28 minutter siden):

Takk jeg er bedre, men sykt sliten. Heldigvis har kaldsvettinga gitt seg

fact team måtte kjøre meg 2 dager på rad for å fa blodprøve ang leponex, den første viste lave hvite blodlegemer. Den andre prøven var ok.skal ta ny på mandag 

 

synes dette er skummelt

Jeg kan ikke noe med det med hva det betyr å få for lite hvite blodceller i forbindelse med leponex, men håper det ikke blir noe skummelt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (45 minutter siden):

Godt du er bedre, jeg er livredd for å få det der. 

Det er ikke verre enn en influensa, synes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
cilie skrev (2 minutter siden):

Det er ikke verre enn en influensa, synes jeg. 

Det er bra du syns det, håper jeg overlever om jeg får det jeg også. Bare tenker på de som får pusteproblemer, høres så fælt ut. Men må jo bare ta det som det kommer, ikke annet å gjøre det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glitter skrev (42 minutter siden):

Jeg kan ikke noe med det med hva det betyr å få for lite hvite blodceller i forbindelse med leponex, men håper det ikke blir noe skummelt da!

Man kan dø av det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marye skrev (1 minutt siden):

Man kan dø av det

Åh, såpass. Da forstår jeg du blir redd. Men kan det være økte hvite pga du har covid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (22 minutter siden):

Åh, såpass. Da forstår jeg du blir redd. Men kan det være økte hvite pga du har covid?

Har ikke økte, men lavere

men de har kommer seg. Ny prøve på mandag 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marye skrev (3 minutter siden):

Har ikke økte, men lavere

men de har kommer seg. Ny prøve på mandag 

Åja sånn ja. 

Okei. Krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marye skrev (12 timer siden):

Takk jeg er bedre, men sykt sliten. Heldigvis har kaldsvettinga gitt seg

fact team måtte kjøre meg 2 dager på rad for å fa blodprøve ang leponex, den første viste lave hvite blodlegemer. Den andre prøven var ok.skal ta ny på mandag 

 

synes dette er skummelt

Det høres ut som om du har god oppfølgning, - det er bra:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring til alle med-smittede.
 

Hos meg går det bedre og bedre dag for dag. Vurderer kantarelltur til søndagen hvis det ikke skjer en forverring :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
morsan skrev (7 timer siden):

God bedring til alle med-smittede.
 

Hos meg går det bedre og bedre dag for dag. Vurderer kantarelltur til søndagen hvis det ikke skjer en forverring :) 

Ha du det og ? God bedring. Uff. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er fortsatt snørrete. When will this snørring end? Og lukte- og smakssansen har visst tatt kvelden, gitt. RIP.

Endret av knas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

knas skrev (1 time siden):

Er fortsatt snørrete. When will this snørring end? Og lukte- og smakssansen har visst tatt kvelden, gitt. RIP.

Det har ikke jeg vært plaget av. Jeg er generelt slapp og merker det i pusten fortsatt. Muligens forverret av at jeg i forkant holdt på med sterk maling som er i boligen, og at humøret og psyken daler nå all den tid jeg desperat trengte positiv ferie, ikke dagevis helt bortkastet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cilie skrev (1 time siden):

Det har ikke jeg vært plaget av. Jeg er generelt slapp og merker det i pusten fortsatt. Muligens forverret av at jeg i forkant holdt på med sterk maling som er i boligen, og at humøret og psyken daler nå all den tid jeg desperat trengte positiv ferie, ikke dagevis helt bortkastet. 

Den slappheten er også seige greier. Og grums i brystet. Ja uff, den sårt tiltrengte sommerferien gikk fløyten i starten her også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...