Gå til innhold

Psykiatri på tiktok (aldri sett noe så ille før)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Glitter skrev (3 timer siden):

Huff, det er virkelig ikke bra. 

 

 

Hvorfor tillater Tiktok slikt som dette? Disse jentene trenger at noen stopper de, og andre trenger å skjermes fra slikt. 

Man må rapportere, men det er vanskelig for om brukeren blir sperret så kan de bare lage seg en ny en. Jeg rapporterer og velger at dette er noe jeg ikke ønsket å se, og allikevel så kan det dukke opp.

Anonymkode: 39f58...735

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Man må rapportere, men det er vanskelig for om brukeren blir sperret så kan de bare lage seg en ny en. Jeg rapporterer og velger at dette er noe jeg ikke ønsket å se, og allikevel så kan det dukke opp.

Anonymkode: 39f58...735

Det er bare og ikke gå inn på det så slipper du det, så enkelt er det. Jeg har også tik tok me jeg velger bevisst ikke og se på slike klipp. 

Anonymkode: 88be7...75b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Man må rapportere, men det er vanskelig for om brukeren blir sperret så kan de bare lage seg en ny en. Jeg rapporterer og velger at dette er noe jeg ikke ønsket å se, og allikevel så kan det dukke opp.

Anonymkode: 39f58...735

Okei. Det er skumle greier. Merker jeg ikke har lyst til å ha mine barn på tiktok. De har det ikke nå da. 

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det er bare og ikke gå inn på det så slipper du det, så enkelt er det. Jeg har også tik tok me jeg velger bevisst ikke og se på slike klipp. 

Anonymkode: 88be7...75b

Men pooper ikke slikt bare opp i feeden da? Jeg har ikke tiktok så må bare spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (1 time siden):

Okei. Det er skumle greier. Merker jeg ikke har lyst til å ha mine barn på tiktok. De har det ikke nå da. 

Men pooper ikke slikt bare opp i feeden da? Jeg har ikke tiktok så må bare spørre.

Feeden blir laget av ting du velger å se på, og kjenner igjen innhold du ser ofte. F.eks har jeg mye kattevideoer i min feed fordi det er noe jeg ofte ser der. 

Anonymkode: 39f58...735

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Her er en av de som filmer seg selv fastspent. Snakk om oppmerksomhetsyk.

Anonymkode: c6539...d24

Ja og like ille med alle de som filmer og tar bilder av seg selv mens de ligger på somatisk med ledninger og EKG osv over en. 

Anonymkode: d8956...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...