Gå til innhold

Føler jeg har mistet meg hel helt.


snusmumeriken96

Anbefalte innlegg

snusmumeriken96

Jeg vet ikke. Jeg er bare så borte fra meg selv, jeg smiler og ler men ingenting føles virkelig lenger. Kan ha noe med at jeg klippet av meg håret mitt og får mye fritt fra folk og fordommer mot kvinner med kort hår. Plutselig er jeg blitt lesbisk liksom...

 Og føler jeg ikke kan snike meg for da er jeg det og folk skjønner ikke kjønnet litt og tror jeg er Træna kvinne liksom.. Så nå bruker jeg ikke sminke og hår begynt å ikke meg som en gutt og det er ikke meg. Trodde det ikke gjorde noe hvordan man ser ut på håret liksom? ... mange kvinner har jo kort hår men kan være fordi jeg er i 20 årene at det liksom er feil?... jeg et bunnløs fortvila. Trengte bare å få lufta litt. Føler jeg har mistet meg selv, og må leve dø en jeg ikke er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

snusmumeriken96 skrev (1 time siden):

Er det ingen som har noe opopløftene å si? 

Det er ikke så mange her inne grytidlig en søndag morgen... 

Jeg synes det høres veldig rart ut om folk skulle endre fullstendig oppfatning av deg fordi du har klippet håret. Skjønner heller ikke hva du mener med at folk har fordommer mot kvinner med kort hår? Du er jo fremdeles den samme selv om håret ditt er kortere - er du helt sikker på at dette er reelt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Det er ikke så mange her inne grytidlig en søndag morgen... 

Jeg synes det høres veldig rart ut om folk skulle endre fullstendig oppfatning av deg fordi du har klippet håret. Skjønner heller ikke hva du mener med at folk har fordommer mot kvinner med kort hår? Du er jo fremdeles den samme selv om håret ditt er kortere - er du helt sikker på at dette er reelt? 

Jeg har lest på forumer osv.. Er både menn og kvinner. Kan liksom ikke se på en dame på stranda uten at hun passer på å dekke seg til- ... Ford i hun tror jeg glor. Jeg er ikke lesbisk, mer bifil men nå for tiden ikke så interessert i sex på en måte. Jo, må jo kle meg som en mann siden jeg nå ser ut som en mann med litt rumpe..  synes det er kjedelig i varmen da jeg ikke eier gutteklær og ikke bare kan ta av meg i overkroppen som en mann gjør og kvinner de går jo i kjole men kan liksom ikke det - det føles helt ukomfortabelt. Så får nesten helt hete slag. 

Jeg klipte meg ikke litt fordi jeg ville men Ford i jeg er en maskulin kvinne og ble ofte klddet meg eller missopfattet for å være en trans kvinne og da ble jeg så lei meg så jeg klipte det kort og nå ser jeg ut som en mann .. men med hofter da og rumpe. 

Men satt og tenkte litt nå og tenker at jeg heller slanket meg litt og gjør litt fettfirbrennibgdøvelser på rumpe og hofter slik at jeg det totalt ut som mann.

Det er egentlig det samme for meg h a slags kjønn jeg Er, bare jeg blir godtatt, og klarte ikke å nå hundre prosent inn i kvinne kategorien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
snusmumeriken96 skrev (Akkurat nå):

Jeg har lest på forumer osv.. Er både menn og kvinner. Kan liksom ikke se på en dame på stranda uten at hun passer på å dekke seg til- ... Ford i hun tror jeg glor. Jeg er ikke lesbisk, mer bifil men nå for tiden ikke så interessert i sex på en måte. Jo, må jo kle meg som en mann siden jeg nå ser ut som en mann med litt rumpe..  synes det er kjedelig i varmen da jeg ikke eier gutteklær og ikke bare kan ta av meg i overkroppen som en mann gjør og kvinner de går jo i kjole men kan liksom ikke det - det føles helt ukomfortabelt. Så får nesten helt hete slag. 

Jeg klipte meg ikke litt fordi jeg ville men Ford i jeg er en maskulin kvinne og ble ofte klddet meg eller missopfattet for å være en trans kvinne og da ble jeg så lei meg så jeg klipte det kort og nå ser jeg ut som en mann .. men med hofter da og rumpe. 

Men satt og tenkte litt nå og tenker at jeg heller slanket meg litt og gjør litt fettfirbrennibgdøvelser på rumpe og hofter slik at jeg det totalt ut som mann.

Det er egentlig det samme for meg h a slags kjønn jeg Er, bare jeg blir godtatt, og klarte ikke å nå hundre prosent inn i kvinne kategorien. 

Ja vet det men jeg får ikke sove i varmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...