Gå til innhold

Ødelagt for livet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Barndommen og ungdommen er de årene vi formes som individer. Å ikke få rommet til å utvikle seg selv som individ i disse formative årene, kan være ødeleggende og påvirke deg for resten av livet.

Andre her som føler at livet er ødelagt?

Anonymkode: ba1ff...cea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
lyseblå skrev (Akkurat nå):

Akkurat hva er det som gjør at du føler at livet ditt er ødelagt?

Livskvaliteten og det faktum at jeg for ofte har tanker om at jeg ikke ønsker å leve (men som jeg dessverre må). Livet har gitt mer strev og smerte enn glede, og jeg ser at det ikke endrer seg. 

Anonymkode: a07da...440

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Livskvaliteten og det faktum at jeg for ofte har tanker om at jeg ikke ønsker å leve (men som jeg dessverre må). Livet har gitt mer strev og smerte enn glede, og jeg ser at det ikke endrer seg. 

Anonymkode: a07da...440

Hva har du forsøkt av behandling? Har det ikke blitt bedre i det hele tatt av den behandlingen du har fått? Jeg tenker det alltid kan bli bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
lyseblå skrev (14 minutter siden):

Hva har du forsøkt av behandling? Har det ikke blitt bedre i det hele tatt av den behandlingen du har fått? Jeg tenker det alltid kan bli bedre.

Mye har blitt bedre. Men skal jeg få bedre livskvalitet må jeg flytte herfra. Jeg har ikke familie og venner her og er veldig ensom her pga det. 

Anonymkode: a07da...440

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mye har blitt bedre. Men skal jeg få bedre livskvalitet må jeg flytte herfra. Jeg har ikke familie og venner her og er veldig ensom her pga det. 

Anonymkode: a07da...440

Så bra det har blitt bedre og så leit å høre at du er ensom. Håper du får flyttet om ikke så lenge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
lyseblå skrev (1 minutt siden):

Så bra det har blitt bedre og så leit å høre at du er ensom. Håper du får flyttet om ikke så lenge. 

Jobber med saken. 

Anonymkode: a07da...440

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...