Gå til innhold

Har det tungt og det kom som kasta på.


emilie321

Anbefalte innlegg

emilie321 skrev (4 timer siden):

Det er ikke ofte jeg umiddelbart får tillit til ny lege, noe jeg fikk hos denne vikarlegen. Bare så synd at hun bare skal være der ut august (da kommer det en lege som skal være i 1 år). Legen ville i første omgang ikke gjøre noe med medisinene, men ville se meg til uka igjen. I tillegg tok hun noen blodprøver. Har hatt lave jern og saltnivåer og dette kan jo forverre situasjonen, så hun ville sjekke dette.  Skal også til ny samtale til hun i kommunen i neste uke. Selv om tankerekka er den samme, så føler jeg at jeg nå får støtte. Dette føler jeg forplikter og at jeg må prøve å bidra litt mer selv til å bli bedre. Får bare ikke gi opp.

Bra du fikk tillit til henne, det er synd det kommer stadig nye men sånn er det jo. God bedring til deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (1 time siden):

Bra du fikk tillit til henne, det er synd det kommer stadig nye men sånn er det jo. God bedring til deg. 

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (12 timer siden):

Får bare ikke gi opp.

Du er kjempe-flink og godt å høre at legebesøket var såpass positivt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cilie skrev (1 minutt siden):

Du er kjempe-flink og godt å høre at legebesøket var såpass positivt. 

Tusen takk.  Ja, det var en god opplevelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...