Gå til innhold

Å nyte dagene.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Hva mener folk når de sier det? Det er ikke lett å nyte dagene når man ikke er i form eller å nyte sommeren, jeg forstår jo at folk nyter livet sitt men det er ikke alle som gjør det. En venn av meg var dårlig på jobben en dag og måtte gå tidligere og en sa "Lag deg en god middag og kos deg". Det går jo ikke an når man er dårlig og kose seg, han følte seg misforstått. Forstår jo det, man kan ikke nyte og kose seg når man er dårlig. Og min svigermor sa når jeg fylte 50 år "Det er nå litt kjekt og?". Det er ikke det for meg, ikke ville jeg ha selskap og ikke oppmerksomhet heller. Alle folk er ikke like. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok vanskelig for folk å forstå hvor vanskelig det er å leve med en psykisk sykdom. Man ville nok ikke sagt til en som hadde mistet en kjær at nå må du lage deg en god middag og kose deg. Da forstår alle at det er umulig. At det er like umulig når man lever med alvorlig psykisk sykdom er det nok mye vanskeligere å sette seg inn i.

Håper likevel at du klarer å finne noen gode øyeblikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (12 minutter siden):

Det er nok vanskelig for folk å forstå hvor vanskelig det er å leve med en psykisk sykdom. Man ville nok ikke sagt til en som hadde mistet en kjær at nå må du lage deg en god middag og kose deg. Da forstår alle at det er umulig. At det er like umulig når man lever med alvorlig psykisk sykdom er det nok mye vanskeligere å sette seg inn i.

Håper likevel at du klarer å finne noen gode øyeblikk.

Ja det kommer vel av uvitenhet og ikke noe vondt ment. 

Ja jeg har mine gode øyeblikk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm jeg vet ikke. Jeg prøver å gjøre ting som jeg vet er bra for meg selv om jeg føler meg dritt. Men jeg nyter det jo ikke nødvendigvis. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glitter skrev (37 minutter siden):

Hm jeg vet ikke. Jeg prøver å gjøre ting som jeg vet er bra for meg selv om jeg føler meg dritt. Men jeg nyter det jo ikke nødvendigvis. 

 

Ja det er akkurat det, man nyter jo det ikke. Men unner jo folk å nyte ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Ja det er akkurat det, man nyter jo det ikke. Men unner jo folk å nyte ting. 

Jeg kan innimellom nyte noe. Er det lenge siden du gjorde det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (1 minutt siden):

Jeg kan innimellom nyte noe. Er det lenge siden du gjorde det?

Det må vel være når jeg var uten medisiner, når gode energier fløt gjennom meg og vakre lys blinket. Det nyter jeg men med det gode kommer det onde, gode energier er fantastiske. Jeg savner dem. Og uten medisiner nyter jeg musikk, nå hører jeg ikke på musikk lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (7 minutter siden):

Det må vel være når jeg var uten medisiner, når gode energier fløt gjennom meg og vakre lys blinket. Det nyter jeg men med det gode kommer det onde, gode energier er fantastiske. Jeg savner dem. Og uten medisiner nyter jeg musikk, nå hører jeg ikke på musikk lenger. 

Hm. Det høres ut som meg, bare med rus versus rus. Eller hypomani versus depresjon. 

Man savner jo det gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (20 minutter siden):

Hm. Det høres ut som meg, bare med rus versus rus. Eller hypomani versus depresjon. 

Man savner jo det gode.

Ja man savner det gode men går jo ikke an å få bare det gode. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Ja man savner det gode men går jo ikke an å få bare det gode. 

Nei er vel det som er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en vakker dag med sol, gikk en tur med mannen og det er alt jeg gjør i dag. Ble så svett at jeg måtte dusje, er et aber det også men fikk det gjort. Så er det bare resten av dagen igjen før jeg kan legge meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (48 minutter siden):

Enda en vakker dag med sol, gikk en tur med mannen og det er alt jeg gjør i dag. Ble så svett at jeg måtte dusje, er et aber det også men fikk det gjort. Så er det bare resten av dagen igjen før jeg kan legge meg. 

Så god du er som har gått på tur ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...