Gå til innhold

‘’Navlebeskuet’’ fordi jeg kjøpte 3 kasser med vin.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Kjøper oftere enn det … 

Anonymkode: f91b7...1cf

Kjøper du oftere enn en gang daglig på polet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hvorfor?

Anonymkode: f91b7...1cf

Pga skammen over å kjøpe inn så mye alkohol. Da jeg drakk hver dag så dro jeg ikke på samme butikk daglig. De fleste alkoholikere forsøker å skjule det de kan. Føler meg dum innimellom nå også når jeg handler litt 

Ergo ville de færreste kjøpt 3 kasser vin samtidig. ;)

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (24 minutter siden):

Pga skammen over å kjøpe inn så mye alkohol. Da jeg drakk hver dag så dro jeg ikke på samme butikk daglig. De fleste alkoholikere forsøker å skjule det de kan. Føler meg dum innimellom nå også når jeg handler litt 

Ergo ville de færreste kjøpt 3 kasser vin samtidig. ;)

Dersom du hadde handlet inn det antallet hadde du hatt i mengder over måneder.. sluppet kjøpt hver dag

Anonymkode: f91b7...1cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (28 minutter siden):

Kjøper du oftere enn en gang daglig på polet? 

Nei for et rart spørsmål 

Anonymkode: f91b7...1cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dersom du hadde handlet inn det antallet hadde du hatt i mengder over måneder.. sluppet kjøpt hver dag

Anonymkode: f91b7...1cf

Hehe ja. Men jeg ønsker jo ikke å sitte og drikke meg vekk. Det er jo et problem jeg kjemper imot. Dessuten da jeg drakk hver dag i fjor gikk jeg på krykker og kunne bare ha i sekken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (1 minutt siden):

Hehe ja. Men jeg ønsker jo ikke å sitte og drikke meg vekk. Det er jo et problem jeg kjemper imot. Dessuten da jeg drakk hver dag i fjor gikk jeg på krykker og kunne bare ha i sekken. 

Beklager hvis dette spørsmålet er triggende for deg og du ikke ønsker svare. Det er forståelig men jeg bare lurer på om du ble full hver gang du drakk hver dag? Ble du dårlig dagen etterpå eller blir man vant til det? 

Anonymkode: f91b7...1cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Beklager hvis dette spørsmålet er triggende for deg og du ikke ønsker svare. Det er forståelig men jeg bare lurer på om du ble full hver gang du drakk hver dag? Ble du dårlig dagen etterpå eller blir man vant til det? 

Anonymkode: f91b7...1cf

Jeg ble ikke spesielt dårlig nei. Og ja ble full hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei for et rart spørsmål 

Anonymkode: f91b7...1cf

Nei det syns jeg da slettes ikke er et rart spørsmål.
 
På side to i tråden forsøkte Laban å få deg til å skjønne at de neppe tenkte at du var alkoholiker fordi alkoholikere har et annet kjøpemønster enn det du forteller i tråden. Laban skrev:
 
- Men det er et "sikrere" tegn på alkoholisme å kjøpe sprit hver morgen rett etter åpningstid, enn å handle tre kasser vin hvert jubelår. 

Til det svarte du:

- Kjøper oftere enn det … 

Du mente tydeligvis at du kjøper oftere enn "hvert jubelår", ikke at du kjøper oftere enn "hver morgen", men det var det ikke gitt at du mente, derfor spørsmålet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (31 minutter siden):
Nei det syns jeg da slettes ikke er et rart spørsmål.
 
På side to i tråden forsøkte Laban å få deg til å skjønne at de neppe tenkte at du var alkoholiker fordi alkoholikere har et annet kjøpemønster enn det du forteller i tråden. Laban skrev:
 
- Men det er et "sikrere" tegn på alkoholisme å kjøpe sprit hver morgen rett etter åpningstid, enn å handle tre kasser vin hvert jubelår. 

Til det svarte du:

- Kjøper oftere enn det … 

Du mente tydeligvis at du kjøper oftere enn "hvert jubelår", ikke at du kjøper oftere enn "hver morgen", men det var det ikke gitt at du mente, derfor spørsmålet. 

Også? Synes likevel det var et rart spørsmål.’det er forskjell på oftere enn det og «hvert jubleår»…🙄

Anonymkode: f91b7...1cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...