Gå til innhold

Bekymringsmelding til barnevernet når vedkommende tidligere har vært dømt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Det ser ikke ut til å gå så bra.

Barnevernet gjør ikke noe og både stesønnen og kona ser verre ut for hver gang. Datteren hans (altså min niese) som jeg møtte i en begravelse sammen med dem for noen dager siden sier at hun selv ikke klarer å være på besøk over kortere tid der engang, og uttrykker bekymring for dem.

 

Anonymkode: 8c7d6...462

Om man fortsetter å sende meldinger til barnevernet må de vel foreta seg noe!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 2/6/2023 at 3:35 PM, AnonymBruker said:

Det ser ikke ut til å gå så bra.

Barnevernet gjør ikke noe og både stesønnen og kona ser verre ut for hver gang. Datteren hans (altså min niese) som jeg møtte i en begravelse sammen med dem for noen dager siden sier at hun selv ikke klarer å være på besøk over kortere tid der engang, og uttrykker bekymring for dem.

 

Anonymkode: 8c7d6...462

Åh… det var veldig trist å høre! 😔

Er det et alternativ for deg å melde bekymring på ny?

…samtidig som jeg har lyst til å si til deg at du har gjort det du «skal», og at du også må ta vare på deg selv. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...