Gå til innhold

Hvorfor er folka her så a4 kjedelige?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har nok bare ventet på at du med ditt spennende liv skulle komme og sårite opp forumet og fortelle oss hvordan vi egentlig bør leve.

Men hvis du ikke har hatt så mye annet å ta deg til enn å lure på det lenge, så høres det ut som om ditt liv ikke er fylt med så mye spennende det heller.

Anonymkode: db89a...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Det har jeg lurt på lenge. 

Anonymkode: 58db8...64d

Det er forskjell på folk vet du, noen av oss trives med å ha det rolig og fredelig og ikke styre så mye. :) Hvorfor det er en del av oss her inne har jeg ikke noe godt svar på. Men husk også at vi ikke forteller alt her inne da. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi har nok bare ventet på at du med ditt spennende liv skulle komme og sårite opp forumet og fortelle oss hvordan vi egentlig bør leve.

Men hvis du ikke har hatt så mye annet å ta deg til enn å lure på det lenge, så høres det ut som om ditt liv ikke er fylt med så mye spennende det heller.

Anonymkode: db89a...b63

Jeg kan jo ikke drive med underholdning dagen lang må du vel forstå. Men  det hender jeg av og til lager litt gøy her inne ;) 

Anonymkode: 58db8...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (46 minutter siden):

Det er forskjell på folk vet du, noen av oss trives med å ha det rolig og fredelig og ikke styre så mye. :) Hvorfor det er en del av oss her inne har jeg ikke noe godt svar på. Men husk også at vi ikke forteller alt her inne da. ;) 

Ja det er mange av dere rolige som alltid er så korrekte i deres svar og ordentlige! 

Anonymkode: 58db8...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja det er mange av dere rolige som alltid er så korrekte i deres svar og ordentlige! 

Anonymkode: 58db8...64d

Og de som ikke er det, blir raskt atferdskorrigert her inne! 

Anonymkode: cf793...a54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og de som ikke er det, blir raskt atferdskorrigert her inne! 

Anonymkode: cf793...a54

Har du blitt det eller er du admin? Jeg oppfører meg stort sett alltid bra, tror jeg. 

Anonymkode: 58db8...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (1 time siden):

Hva savner du?

Savner leven og underholdning innimellom. Savner litt liv.. men har skjønt at flesteparten er på vei inn på gamlehjem.. 

Anonymkode: 58db8...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Har du blitt det eller er du admin? Jeg oppfører meg stort sett alltid bra, tror jeg. 

Anonymkode: 58db8...64d

Det er bare noe jeg har observert, hehe. 

Anonymkode: cf793...a54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Savner leven og underholdning innimellom. Savner litt liv.. men har skjønt at flesteparten er på vei inn på gamlehjem.. 

Anonymkode: 58db8...64d

Det var skikkelig liv her i gamle dager. 

Anonymkode: cf793...a54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (24 minutter siden):

Jeg er så drittlei av at utkastede folk fra Kvinneguiden kommer hit og prøver å ta med seg samme ukultur som de ble kastet ut for i utgangspunktet. 

Og dette forumet er åpent for alle, også de du ikke liker eller er enig med. Man kan ikke like alle, det gjør ikke jeg heller. Men jeg kommenterer ikke andres tråd med slike kommentaren som du gjør. Du har ikke mer rett enn noen andre til og være her. Ta deg sammen. 

Anonymkode: 58db8...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det var skikkelig liv her i gamle dager. 

Anonymkode: cf793...a54

Det kan jeg tro når jeg ser tilbake på tråder som er skrevet her. Var jo alt mulig som ble spurt om, ganske moro å lese 

Anonymkode: 58db8...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (44 minutter siden):

Jeg er så drittlei av at utkastede folk fra Kvinneguiden kommer hit og prøver å ta med seg samme ukultur som de ble kastet ut for i utgangspunktet. 

Det er da folk som har vært medlemmer på DOL i en mannsalder og aldri blitt kastet ut, men blir utestengt for bagateller på KG.

Anonymkode: eea34...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det har jeg lurt på lenge. 

Anonymkode: 58db8...64d

Fordi når vi ikke lenger har et såkalt kjedelig liv, er vi ikke her lenger. Gjør som meg, flytt til utlandet. Få en arbeidsgiver som finner tilfeldige steder til deg. Da vet du aldri hvor du drar og hvem du treffer. :) nå er jeg her fordi dagen dessverre er over, snart tid for senga og jeg må pakke fordi jeg skal flytte til annen leilighet i morgen.

Endret av 90tallsbarn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (35 minutter siden):

Fordi når vi ikke lenger har et såkalt kjedelig liv, er vi ikke her lenger. Gjør som meg, flytt til utlandet. Få en arbeidsgiver som finner tilfeldige steder til deg. Da vet du aldri hvor du drar og hvem du treffer. :) nå er jeg her fordi dagen dessverre er over, snart tid for senga og jeg må pakke fordi jeg skal flytte til annen leilighet i morgen.

Det skulle jeg så gjerne gjort men det kan jeg ikke. Er det gøy ser borte? 

Anonymkode: 58db8...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (2 timer siden):

Jeg er så drittlei av at utkastede folk fra Kvinneguiden kommer hit og prøver å ta med seg samme ukultur som de ble kastet ut for i utgangspunktet. 

Enig med deg. Ser ut som om det kommer mer og mer trolletråder her. Veldig synd, er jo i utgangspunktet et seriøst forus for de som har ulike lidelser. Men noen har ikke respekt for noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (2 minutter siden):

Enig med deg. Ser ut som om det kommer mer og mer trolletråder her. Veldig synd, er jo i utgangspunktet et seriøst forus for de som har ulike lidelser. Men noen har ikke respekt for noe som helst.

Vi bar venner før dette men når du også sier at dette er en trolletråd da har jeg mistet troen på menneskeheten! 😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳

Anonymkode: 58db8...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (1 time siden):

Fordi når vi ikke lenger har et såkalt kjedelig liv, er vi ikke her lenger. Gjør som meg, flytt til utlandet. Få en arbeidsgiver som finner tilfeldige steder til deg. Da vet du aldri hvor du drar og hvem du treffer. :) nå er jeg her fordi dagen dessverre er over, snart tid for senga og jeg må pakke fordi jeg skal flytte til annen leilighet i morgen.

Åssen orker du det med asperger??? Det vanlige er å ville ha forutsigbarhet og stabilitet med den diagonsen.

Anonymkode: eea34...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...