Gå til innhold

Kiling, kløe og ubehag i underlivet


29anonym

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har i en stund nå opplevd ubehag i underlivet. Det startet med svake menssmerter og brun utflod for rundt 1,5 mnd siden. Jeg hopper alltid over mensen med p-piller så jeg ble overrasket når jeg plutselig kjente menssmerter.

Dette pågikk i ca. 1 uke før utfloden endret seg til blod. Blødde lett i ca. 2 uker, som er en uke lenger enn det pleier når jeg ikke hopper over mensen og har det som «normalt». Når mensen til slutt var helt borte, opplevde jeg å få kløe i underlivet. Jeg har tidligere tenkt på å prøve en behandling for sopp, da jeg i perioder har hatt veldig illeluktende utflod. Gikk derfor til innkjøp av Canesten, men utsatte å starte behandlingen da jeg følte at kløen ga seg etter noen dager. Kløen varte i ca. 4 dager.

2 uker etterpå kom kløen tilbake for fullt, og jeg har også i rundt en uke nå hatt en kilende/kriblende følelse i underlivet. Dette er forferdelig plagsomt, da det kjennes ut som jeg er konstant opphisset uten at det har noe med det å gjøre. Opplever at det er vanskelig å konsentrere seg om noe annet, samtidig som at det nesten blir verre jo mer jeg tenker på det og kjenner etter. Jeg gjennomførte behandlingen med Canesten for en uke siden, men har ikke merket noe bedring etter dette.

Må nevne at menssmerter/mensen kom midt oppi en periode med sterk angst og uro/stress, så jeg har lurt på om det psykiske kan ha sammenheng med plagene. Fikk også beroligende medisin (Sobril), og har lurt på om denne kan ha innvirkning på plagene.

Jeg har dessverre en dårlig opplevelse med gynekologisk undersøkelse tidligere, så dette er noe jeg misliker sterkt og gruer meg veldig til, ønsker derfor å høre om noen andre her har opplevd lignende plager før jeg bestiller time hos gynekolog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...