Gå til innhold

Dolere sa at vi ikke er medlem i EU, men i dag kjøpte jeg en colaflaske....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og Korken sitter fast i flaska, på en helt idiotisk måte så korken er i veien når du drikker fra flaska....

Så, sånn er det med den saken............ 

Kommer det et protestparti som ønsker å melde oss ut av EU får de min stemme, uansett hvor fæle de er, om folket blir oversett så går det sånn.

Så får dolere og mediene lage masse artikler "fælt parti fikk mange stemmer, ingen skjønner hvorfor", som de gjør med Sverige og Italia nylig. 

Vet dere hvorfor fæle partier får mange stemmer? Jo fordi de gode partiene troller og mangler helt bakkekontakt og folk går lei. Så isteden for å klage på at fæle folk kommer til makten kanskje vis litt ydmykhet og ikke ta stemmer for gitt

Vi er ikke en saueflokk som har vår oppgave å gjøre som eliten befaler. Respekter folket, og snu angående disse korkene, UMIDDELBART!!!!

 

Hva mener dere ? Kjør debatt !

Anonymkode: 0d7af...71a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi er ikke medlem i EU. 

Anonymkode: af6b2...7f4

Det skulle man ikke tro.

Anonymkode: 50c79...ba9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (8 minutter siden):

Er det innført en ny europeisk norm for colakorker? Det har jeg ikke fått med meg.

Ja, tror det er fra -24 at alle korker i EU skal sitte fast til flaskene. Og siden vi sånn delvis er medlem, så må vi følge reglene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

First world problems. 

Ta å riv av korken ,eventuelt spis mer protein om du sliter med å få den løs.

Anonymkode: 78382...0c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Det er vel for å redusere forsøpling.

Uansett. Jeg er prinsipielt enig med TS. Det å melde Norge inn i EØS var å omgå folkeavstemningen. Jeg tror nok EØS har vært bra for oss, men når man først spør folket må man lytte. Eller så får man bare si at man velger politikere, og så stole på at de vet best.

Jeg har litt trollblod i årene og frydet meg over Brexit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ta å riv av korken ,eventuelt spis mer protein om du sliter med å få den løs.

Anonymkode: 78382...0c0

Er landssvik å overføre råderetten over Norge til EU eliten

Spiller ingen rolle om du er enig eller uenig i korken, eller papir-strå, eller andre ting, problemet er at det er basert på EU eliten sine ønsker og ikke det norske folk sine ønsker. Om det norske folk ønsker idiotiske korker, eller strå, eller ikke liker strøm i vinter, så for all del idiotisk og skuffende men om det er folkets vilje så får det så være og forhåpentligvis lærer folk når de prøver å drikke og strået løser seg opp og du begynner å drikke strået så vil de innse ok kanskje vi var idioter la oss gå tilbake på disse stråene

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

First world problems. 

Anonymkode: 78382...0c0

First world problems i EU er at de mangler strøm fordi de skulle redde kloden ( og glemte at de trenger strøm....)

Jeg håper vi i Norge går tom for strøm i vinter pga EU, så kan alle "vi er ikke medlem i EU" folkene, sitte der i kulda uten strøm og lys, og varme seg med de ordene.

6vdj18.jpg

Anonymkode: 0d7af...71a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...