Gå til innhold

Klemt penis 4-åring


Peter38

Anbefalte innlegg

Hei!

4-åringen vår fant ut at han skulle putte tissen sin inn i en ring. Så ble tissen stiv og det ble veldig trangt, helt ved roten av tissen. Jeg tok noe kaldt fra fryseren på tissen sånn at den ble liten igjen og vi kunne ta bort ringen. Så har jeg lurt på om han har fått noe skade, for det er lenge siden han har fått stiv tiss ( dette skjedde for 2 mnd siden). 
 

Kan det ha skjedd noe? Klemskade?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Peter38 skrev (8 timer siden):

Så har jeg lurt på om han har fått noe skade, for det er lenge siden han har fått stiv tiss ( dette skjedde for 2 mnd siden). 

Kan det ha skjedd noe? Klemskade?

Jeg tror det skal mer til før den får varig skade. Det er vel heller ikke unormalt at en 4-åring ikke får stiv tiss stadig vekk. Hvis du virkelig lurer: Ta en titt veeeldig tidlig om morgenen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...