Gå til innhold

Blir uvel at min foreldre enda har et seksualliv…


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Begge har nye partnere og tanken på at de fremdeles har et sex liv gjør meg fysisk uvel. 

Anonymkode: 1abf7...51a

Da synes jeg du skal tenke på noe annet, f.eks. at du ikke ville vært her hvis foreldrene dine hadde holdt seg unna den typen aktiviteter.

Det er vel begrenset hvor plagsomt andres sexliv kan være, hvis man ikke bor sammen med dem og det ikke handler om sjalusi? 

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (1 minutt siden):

Da synes jeg du skal tenke på noe annet, f.eks. at du ikke ville vært her hvis foreldrene dine hadde holdt seg unna den typen aktiviteter.

Det er vel begrenset hvor plagsomt andres sexliv kan være, hvis man ikke bor sammen med dem og det ikke handler om sjalusi? 

Sjalusi?🤢🤢🤢Jeg synes de er for gamle til å holde på sånn! 

Anonymkode: 1abf7...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sjalusi?🤢🤢🤢Jeg synes de er for gamle til å holde på sånn! 

Anonymkode: 1abf7...51a

Ja, jeg forsto det. Jeg mente at hvis det ikke handler om sjalusi og heller ikke om at man hører forstyrrende lyder, er andres sexliv generelt lite plagsomt. 

Det er jo ikke sikkert de "holder på" så mye. Kanskje det skjer i helgene for eksempel. Tenk på hva naboene dine muligens gjør i senga i stedet, man vet aldri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (5 minutter siden):

Ja, jeg forsto det. Jeg mente at hvis det ikke handler om sjalusi og heller ikke om at man hører forstyrrende lyder, er andres sexliv generelt lite plagsomt. 

Det er jo ikke sikkert de "holder på" så mye. Kanskje det skjer i helgene for eksempel. Tenk på hva naboene dine muligens gjør i senga i stedet, man vet aldri. 

Jo de gjør det det er jeg sikker på. Hvorfor ellers har de nye partnere? En gang jeg var syk og hadde vært operert sa min mor at jeg kunne slappe av i deres seng. Kan du tenke deg noe eklere? 

Anonymkode: 1abf7...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fortsatt bestemt deg for å blokkere din mor frem til jul, TS? Sånn bortsett fra når du penger, da.

Anonymkode: a5193...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du fortsatt bestemt deg for å blokkere din mor frem til jul, TS? Sånn bortsett fra når du penger, da.

Anonymkode: a5193...bd7

😳

Anonymkode: 1abf7...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

En gang jeg var syk og hadde vært operert sa min mor at jeg kunne slappe av i deres seng. Kan du tenke deg noe eklere? 

Du lå sikkert i dine foreldres seng iblant da du var barn også. Kanskje ble du selv unnfanget i den samme senga.

Er det slik at sex går over fra å være normalt til ekkelt når man passerer en bestemt alder? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jo de gjør det det er jeg sikker på. Hvorfor ellers har de nye partnere? En gang jeg var syk og hadde vært operert sa min mor at jeg kunne slappe av i deres seng. Kan du tenke deg noe eklere? 

Anonymkode: 1abf7...51a

Kanskje man vil ha en partner fordi det er hyggelig å ha en kjæreste å dele hverdagen med? Dra på tur med, lage mat sammen med, se på tv med, snakke med og ja, ha sex med. Sex er, for de fleste håper jeg, noe vakkert mellom to mennesker som er veldig glade i hverandre. :) Når du blir voksen og får deg kjæreste selv vil du skjønne dette, til da så får du bare tenke på noe annet enn at dine foreldre har et sexliv, noe som er naturlig veldig sunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (6 minutter siden):

Du lå sikkert i dine foreldres seng iblant da du var barn også. Kanskje ble du selv unnfanget i den samme senga.

Er det slik at sex går over fra å være normalt til ekkelt når man passerer en bestemt alder? 

Æsj så nasty. Ja etter fylte 50 burde man strengt tatt være ferdig. 

Anonymkode: 1abf7...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (7 minutter siden):

Kanskje man vil ha en partner fordi det er hyggelig å ha en kjæreste å dele hverdagen med? Dra på tur med, lage mat sammen med, se på tv med, snakke med og ja, ha sex med. Sex er, for de fleste håper jeg, noe vakkert mellom to mennesker som er veldig glade i hverandre. :) Når du blir voksen og får deg kjæreste selv vil du skjønne dette, til da så får du bare tenke på noe annet enn at dine foreldre har et sexliv, noe som er naturlig veldig sunt.

Jeg er veldig voksen!!

Anonymkode: 1abf7...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er veldig voksen!!

Anonymkode: 1abf7...51a

Nei. Om du synes det er ekkelt at mennesker over 50 år har sex er du ikke voksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Æsj så nasty. Ja etter fylte 50 burde man strengt tatt være ferdig. 

Anonymkode: 1abf7...51a

Dette er ikke første gang du har holdninger som passer bedre til en tenåring enn til en ung voksen.

Evt så troller du bare.

Anonymkode: a5193...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemus skrev (6 minutter siden):

Nei. Om du synes det er ekkelt at mennesker over 50 år har sex er du ikke voksen.

Jeg synes det er enkelt og unødvendig 

Anonymkode: 1abf7...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette er ikke første gang du har holdninger som passer bedre til en tenåring enn til en ung voksen.

Evt så troller du bare.

Anonymkode: a5193...bd7

Jeg har jo sagt jeg er veldig voksen. Hvilken rett har du til og definere meg?

Anonymkode: 1abf7...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har jo sagt jeg er veldig voksen. Hvilken rett har du til og definere meg?

Anonymkode: 1abf7...51a

Det hjelper ikke at du sier at du er voksen når holdningene dine tilhører en tenåring.

Anonymkode: a5193...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det hjelper ikke at du sier at du er voksen når holdningene dine tilhører en tenåring.

Anonymkode: a5193...bd7

Nei det gjør de ikke. Jeg hadde synes det var ekkelt om jeg var 60.

Anonymkode: 1abf7...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei det gjør de ikke. Jeg hadde synes det var ekkelt om jeg var 60.

Anonymkode: 1abf7...51a

Man kan ha umodne holdninger som 60-åring også.

Anonymkode: a5193...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg er veldig voksen!!

Anonymkode: 1abf7...51a

Å? Trodde du var 14 år.

Anonymkode: 801dc...6a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Å? Trodde du var 14 år.

Anonymkode: 801dc...6a8

Jeg kunne sikkert vært dun bestemor.

Anonymkode: 1abf7...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...