Gå til innhold

Blir uvel at min foreldre enda har et seksualliv…


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei😡

Anonymkode: 1abf7...51a

Jeg trekker tilbake det jeg sa om at dine holdninger minner om en tenåring. Slik du skriver så minner du mer om et trassig barn.

Anonymkode: a5193...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg trekker tilbake det jeg sa om at dine holdninger minner om en tenåring. Slik du skriver så minner du mer om et trassig barn.

Anonymkode: a5193...bd7

Jeg er voksen! Med meninger! 

Anonymkode: 1abf7...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg er voksen! Med meninger! 

Anonymkode: 1abf7...51a

Ja, det er du.  Men dine meninger, og måten du uttrykker deg på, minner noen ganger om en tenåring og noen ganger om et lite barn. 

Uansett, du er fri til å mene hva du vil og du er fri til å slutte å ha sex selv når du blir femti hvis du vil. På samme måte som jeg ikke kan bestemme over når du skal eller ikke skal ha sex, så kan du ikke bestemme over når dine foreldre skal eller ikke skal ha sex. Vi er alle frie mennesker.

Den eneste disse holdningene går ut over er deg selv.

Anonymkode: a5193...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja, det er du.  Men dine meninger, og måten du uttrykker deg på, minner noen ganger om en tenåring og noen ganger om et lite barn. 

Uansett, du er fri til å mene hva du vil og du er fri til å slutte å ha sex selv når du blir femti hvis du vil. På samme måte som jeg ikke kan bestemme over når du skal eller ikke skal ha sex, så kan du ikke bestemme over når dine foreldre skal eller ikke skal ha sex. Vi er alle frie mennesker.

Den eneste disse holdningene går ut over er deg selv.

Anonymkode: a5193...bd7

Jeg har ikke sagt at jeg bestemmer det jeg har sagt jeg sykes det er ekkelt og at de for gamle. De har fått de barna de skal ha og da kan de bli ferdig. 

Anonymkode: 1abf7...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har ikke sagt at jeg bestemmer det jeg har sagt jeg sykes det er ekkelt og at de for gamle. De har fått de barna de skal ha og da kan de bli ferdig. 

Anonymkode: 1abf7...51a

Det må du gjerne mene. Men er bare deg det går utover.

Anonymkode: a5193...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det må du gjerne mene. Men er bare deg det går utover.

Anonymkode: a5193...bd7

Hvorfor? Det går mest utover de

Anonymkode: 1abf7...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

De er ferdig med å bli gravide, og tenk om det skjer? Det hadde vært fullstendig krise. 

Sannsynligheten for at det skal skje er svært nær null hvis den kvinnelige parten er ca. 50 år. Så den bekymringen kan du la ligge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor? Det går mest utover de

Anonymkode: 1abf7...51a

Nei, de koser seg og har sex, de. Du er den som sitter og sturer og grubler over dette.

Anonymkode: a5193...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei, de koser seg og har sex, de. Du er den som sitter og sturer og grubler over dette.

Anonymkode: a5193...bd7

Jeg synes det er ekkelt… skulle ønske de gikk fra sine nye kjærester som kun skaper problemer 

Anonymkode: 1abf7...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg synes det er ekkelt… skulle ønske de gikk fra sine nye kjærester som kun skaper problemer 

Anonymkode: 1abf7...51a

Jada, vi vet at du føler det. Du kan enten akseptere situasjonen eller sture over dette og dra deg selv ned i hvor synd det er på deg.

Anonymkode: a5193...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jada, vi vet at du føler det. Du kan enten akseptere situasjonen eller sture over dette og dra deg selv ned i hvor synd det er på deg.

Anonymkode: a5193...bd7

Det er synd på meg!!!jeg har ikke valgt disse menneskene!!!!

Anonymkode: 1abf7...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er synd på meg!!!jeg har ikke valgt disse menneskene!!!!

Anonymkode: 1abf7...51a

Ja, det er forferdelig synd på deg.

Anonymkode: a5193...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, det er forferdelig synd på deg.

Anonymkode: a5193...bd7

Hva med empati???

Anonymkode: 1abf7...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva med empati???

Anonymkode: 1abf7...51a

Jeg har empati ovenfor foreldrene dine som har en sønn/datter som ikke synes de skal ha sex, som ikke vil forholde seg til eller ha noe å gjøre med deres nye partnere, som blokkerer dem og like etter ber dem om penger. 

Anonymkode: a5193...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har empati ovenfor foreldrene dine som har en sønn/datter som ikke synes de skal ha sex, som ikke vil forholde seg til eller ha noe å gjøre med deres nye partnere, som blokkerer dem og like etter ber dem om penger. 

Anonymkode: a5193...bd7

…… akkurat den ene gangen trengte jeg penger. Dessuten kunne du hatt empati for meg som trenger empati du forstår ikke hvor vanskelig det er for meg sikkert fordi du aldri har vært i samme situasjon.

Anonymkode: 1abf7...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

…… akkurat den ene gangen trengte jeg penger. Dessuten kunne du hatt empati for meg som trenger empati du forstår ikke hvor vanskelig det er for meg sikkert fordi du aldri har vært i samme situasjon.

Anonymkode: 1abf7...51a

Du trenger ikke empati, du trenger å vokse opp (mentalt) og få en realistysjekk.

Evt trenger du å få deg et liv og slutte å trolle.

Anonymkode: a5193...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du trenger ikke empati, du trenger å vokse opp (mentalt) og få en realistysjekk.

Evt trenger du å få deg et liv og slutte å trolle.

Anonymkode: a5193...bd7

Så stygt sagt av deg😥 

Anonymkode: 1abf7...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg har empati ovenfor foreldrene dine som har en sønn/datter som ikke synes de skal ha sex, som ikke vil forholde seg til eller ha noe å gjøre med deres nye partnere, som blokkerer dem og like etter ber dem om penger. 

Anonymkode: a5193...bd7

Også? Jeg kan ikke tvinges til noe jeg ikke vil. 

Anonymkode: 1abf7...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...