Gå til innhold

Blir uvel at min foreldre enda har et seksualliv…


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har ikke sagt at jeg bestemmer det jeg har sagt jeg sykes det er ekkelt og at de for gamle. De har fått de barna de skal ha og da kan de bli ferdig. 

Anonymkode: 1abf7...51a

Du tror altså ikke at man har behov for nærkontakt og synes det kan være trygt, fint og godt - og opphissende - å ligge tett inntil kjæresten sin når man er over 50? Noe sier meg at du aldri har opplevd akkurat det selv. :) 

Når det er sagt, så er jeg enig med de som ikke tror deg og mener du er et troll. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillemus skrev (11 minutter siden):

Du tror altså ikke at man har behov for nærkontakt og synes det kan være trygt, fint og godt - og opphissende - å ligge tett inntil kjæresten sin når man er over 50? Noe sier meg at du aldri har opplevd akkurat det selv. :) 

Når det er sagt, så er jeg enig med de som ikke tror deg og mener du er et troll. ;) 

Lillemus  dette var TMI !! Trenger ingen detaljer….🤥 ut fra hva jeg har forstått forsvarer du det fordi du er like gammel. Jeg er ikke et troll fordi jeg ytrer min mening. 

Anonymkode: 1abf7...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva har det med saken og gjøre fra eller til? 

Anonymkode: 1abf7...51a

Lurte på hvor ung du er.

Anonymkode: 801dc...6a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er voksen! Med meninger! 

Anonymkode: 1abf7...51a

Mistenker at du troller...

Anonymkode: 801dc...6a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.10.2022 den 15.10):

Lurte på hvor ung du er.

Anonymkode: 801dc...6a8

98

Anonymkode: 1abf7...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg skjønner du synes det er ekkelt . Det hadde vært vanskelig for meg hvis moren min fikk kjæreste. Hvor gammel er du ? Bor du for deg selv eller må du være vitne til kjærestene i daglig basis ? 

Anonymkode: f2526...7a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Herregud, VÆR STOLT av det!! Så mange eldre det finnes med problemer i sexlivet, vær glad på begge dine foreldres vegne!! Mine foreldre hadde sex til de var 80, og stoppet vel egentlig kun fordi pappa døde... Å være et voksent menneske er også retten til å ha sex og nyte det. Sex er for folk, ikke bare unge glansbilder... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
AnonymBruker skrev (På 31.10.2022 den 8.50):

Sjalusi?🤢🤢🤢Jeg synes de er for gamle til å holde på sånn! 

Anonymkode: 1abf7...51a

Hvor gamle er de? 

Anonymkode: f2526...7a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvor gamle er de? 

Anonymkode: f2526...7a0

Det står på side 2 at de er i femtiårene. Skikkelig utgamle 😁

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg skjønner tankegangen din. Usj ekkelt å tenke på foreldrene har sex . 

Hvordan tror dere egentlig at dere kom til verden? Stork er det lite av i Norge. Jeg anbefaler å tenke på noe annet.

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...