Gå til innhold

Folk som pusser tenner i vasken …….


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kayia skrev (Akkurat nå):

Hm. Snedig valg å ha montert lyset i toalettet. Hos meg er det montert lys over speilet og i taket, ikke i toalettet.

I moderne toalett er det vanlig og ha spotter i toalettet. Når man er eldre da må man ha nok lys for og unngå å brekke lårhalsen. Derfor har jeg lys på. 

Anonymkode: 6ad41...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

I moderne toalett er det vanlig og ha spotter i toalettet. Når man er eldre da må man ha nok lys for og unngå å brekke lårhalsen. Derfor har jeg lys på. 

Anonymkode: 6ad41...b33

Ok. Det har jeg aldri sett. Det som er vanlig der jeg ferdes er det vanlig å ha lys i taket, på veggen og gjerne rundt eller over et speil. Om eneste opplysning i rommet kommer fra toalettet må nok lyset stå på ja, men det høres veldig rart ut.

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (1 minutt siden):

Jeg tror du bør google "toalett" og se hva du får treff på. 

Jeg vet hva det er 

Anonymkode: 6ad41...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (2 minutter siden):

La du ved feil lenke? Jeg ser ikke et eneste toalett med spotlight i der jeg? 

Nei jeg la et som et eksempel med mange toaletter. 

Anonymkode: 6ad41...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (8 minutter siden):

La du ved feil lenke? Jeg ser ikke et eneste toalett med spotlight i der jeg? 

Men gamlemor dette var noe kjedelig diskusjon 

Anonymkode: 6ad41...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Nei jeg la et som et eksempel med mange toaletter. 

Anonymkode: 6ad41...b33

Du snakker om lys i toalettet - da skjønner jeg ikke hvorfor du legger ut bilde av et bøttedo? Hva har det med saken å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Men gamlemor dette var noe kjedelig diskusjon 

Anonymkode: 6ad41...b33

Ja det blir ikke artigere enn du selv legger opp til. Jeg har inntrykk av at du syns det er artigere med god-dag-mann-økseskaft-dialog du? 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (3 minutter siden):

Du snakker om lys i toalettet - da skjønner jeg ikke hvorfor du legger ut bilde av et bøttedo? Hva har det med saken å gjøre?

Du trenger ikke være politisk korrekt.. er så kjedelig. 

Anonymkode: 6ad41...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (3 minutter siden):

Ja det blir ikke artigere enn du selv legger opp til. Jeg har inntrykk av at du syns det er artigere med god-dag-mann-økseskaft-dialog du? 

Og der falt jeg av. Hvilken dialog er det? Jeg skriver saklig. 

Anonymkode: 6ad41...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du trenger ikke være politisk korrekt.. er så kjedelig. 

Anonymkode: 6ad41...b33

Tror du bør google "politisk korrekt" også :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (2 minutter siden):

Tror du bør google "politisk korrekt" også :P 

Ok jeg tar det tilbake. 

Anonymkode: 6ad41...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (14 minutter siden):

Du snakker om lys i toalettet - da skjønner jeg ikke hvorfor du legger ut bilde av et bøttedo? Hva har det med saken å gjøre?

Du kan selv Google lys i toalett da kan du velge mellom vanlig lys og neon lys. Som jeg sa finnes det. 

Anonymkode: 6ad41...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (2 timer siden):

Hm. Snedig valg å ha montert lyset i toalettet. Hos meg er det montert lys over speilet og i taket, ikke i toalettet.

Vi har «by accident» lys knyttet til doskåla! 🤣 Men heldigvis (naturligvis) ikke badets eneste lys. Det er lys i taket og over speilet. Men da vi bestilte sånn fancy dusjtoalett var vi ikke klar over at det fulgte med et (svakt) lys også knyttet til selve dossen. Det lyser i en smal stripe mlm doskåla og veggen, og vi kan teoretisk sett velge mellom flere farger. Flira mye av at dette var en greie, men har latt lyset stå på. Det er jo litt kjekt å se hvor doen er uten å måtte skru på takkyset - særlig ettersom vi har «en suite bathroom». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan skrev (11 minutter siden):

Vi har «by accident» lys knyttet til doskåla! 🤣 Men heldigvis (naturligvis) ikke badets eneste lys. Det er lys i taket og over speilet. Men da vi bestilte sånn fancy dusjtoalett var vi ikke klar over at det fulgte med et (svakt) lys også knyttet til selve dossen. Det lyser i en smal stripe mlm doskåla og veggen, og vi kan teoretisk sett velge mellom flere farger. Flira mye av at dette var en greie, men har latt lyset stå på. Det er jo litt kjekt å se hvor doen er uten å måtte skru på takkyset - særlig ettersom vi har «en suite bathroom». 

Jeg vet at det finnes altså, men siden disse ligger på 35.000 i pris er det nok noen år til det er sånn at man velger å ikke ha vannklosett i mikrohus for å spare strøm :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...