Gå til innhold

Folk som pusser tenner i vasken …….


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kayia skrev (9 minutter siden):

Jeg vet at det finnes altså, men siden disse ligger på 35.000 i pris er det nok noen år til det er sånn at man velger å ikke ha vannklosett i mikrohus for å spare strøm :P 

Hm… tror ikke jeg har lest tråden nøye nok, for jeg tar ikke referansene til mikrohus og «ikke ha vannklosett»! ☺️ 

ps. Dossen her er vannklosett, og kostet uansett ikke 37000. Kanskje 25-26? Husker ikke. Men det er verdt hver krone 😇 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

morsan skrev (8 minutter siden):

Hm… tror ikke jeg har lest tråden nøye nok, for jeg tar ikke referansene til mikrohus og «ikke ha vannklosett»! ☺️ 

ps. Dossen her er vannklosett, og kostet uansett ikke 37000. Kanskje 25-26? Husker ikke. Men det er verdt hver krone 😇 

Ikke vanskelig å forstå - det var et magert forsøk på å  svare på et (av mange) tullete svar fra ts. Tror det bare er jeg som ennå henger med, ts mistet også kontroll på egne krumspring etter hvert... :P

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (1 minutt siden):

Det var et magert forsøk på å  svare på et (av mange) tullete svar fra ts. Tror det er bare jeg som ahng med til slutt, ts ramlet mistet også kontroll på sine egne krumspring etter hvert... :P

😂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan skrev (32 minutter siden):

😂

 

Usj, beklager alle skrivefeil. Autokorrektur, iPhone og håndball-thriller ble for krevende kombinasjon…😂🙄

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (10 timer siden):

Ikke vanskelig å forstå - det var et magert forsøk på å  svare på et (av mange) tullete svar fra ts. Tror det bare er jeg som ennå henger med, ts mistet også kontroll på egne krumspring etter hvert... :P

Ja, trådens opprinnelige tema ser hun ut til å ha glemt. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.11.2022 den 11.57):

Dette hører til på badet. I vasken der…

Anonymkode: e04f2...75a

Jeg har både spyttet i vasken på kjøkkenet og jeg har tissa og pusset tenner samtidig. Føler meg ikke ekkel, jeg bare liker å være effektiv når det regner og doen er bak nærmeste busk. 

For øvrig er det ingen forskjell på røra på kjøkkenet og badet. Enten må du spytte i do eller så kan du like godt ta det på kjøkkenet som på badet med tanke på å tette rør med spytt. Kjenner jeg ble litt nysgjerrig på hvor tyktflytende spyttet ditt er 😅 Du skyller jo ting du har hatt i munnen i kjøkkenvasken, så jeg ser ikke helt hvorfor det er så ekkelt å spytte litt tannkrem i vasken. Man skyller det jo ned etter seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trine skrev (12 timer siden):

Jeg har både spyttet i vasken på kjøkkenet og jeg har tissa og pusset tenner samtidig. Føler meg ikke ekkel, jeg bare liker å være effektiv når det regner og doen er bak nærmeste busk. 

For øvrig er det ingen forskjell på røra på kjøkkenet og badet. Enten må du spytte i do eller så kan du like godt ta det på kjøkkenet som på badet med tanke på å tette rør med spytt. Kjenner jeg ble litt nysgjerrig på hvor tyktflytende spyttet ditt er 😅 Du skyller jo ting du har hatt i munnen i kjøkkenvasken, så jeg ser ikke helt hvorfor det er så ekkelt å spytte litt tannkrem i vasken. Man skyller det jo ned etter seg. 

Du har gjort fra deg og pusset tenner samtidig i kjøkkenvasken? Har du som normalitet å gjøre fra deg ute også? Det går an å bruke et toalett. På et wc. Matlaging gjør man på kjøkkenet og andre ting på toalettet. Derfor finnes det to ulike rom til ulike gjøremål. Det er ekkelt, å blande spytt i vasken på kjøkkenet. Det er fordi det også kommer bakterier ut fra munnen. 

Anonymkode: 6ad41...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du har gjort fra deg og pusset tenner samtidig i kjøkkenvasken? Har du som normalitet å gjøre fra deg ute også? Det går an å bruke et toalett. På et wc. Matlaging gjør man på kjøkkenet og andre ting på toalettet. Derfor finnes det to ulike rom til ulike gjøremål. Det er ekkelt, å blande spytt i vasken på kjøkkenet. Det er fordi det også kommer bakterier ut fra munnen. 

Anonymkode: 6ad41...b33

Ikke i kjøkkenvasken nei. Jeg har spytta tannkrem i kjøkkenvasken. Det er ikke alltid man har tilgang til et toalett. Kroppens naturlige prosesser tar ikke hensyn til slikt, så da hender det man må gjøre fra seg ute. Bakteriene i spyttet finner du jo også på gaffelen og glasset ditt. Kan du ikke skylle det i kjøkkenvasken heller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Du har gjort fra deg og pusset tenner samtidig i kjøkkenvasken? Har du som normalitet å gjøre fra deg ute også? Det går an å bruke et toalett. På et wc. Matlaging gjør man på kjøkkenet og andre ting på toalettet. Derfor finnes det to ulike rom til ulike gjøremål. Det er ekkelt, å blande spytt i vasken på kjøkkenet. Det er fordi det også kommer bakterier ut fra munnen. 

Anonymkode: 6ad41...b33

Du bruker vel helst papptallerkener og plastbestikk du da. 

Anonymkode: d3b19...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Du bruker vel helst papptallerkener og plastbestikk du da. 

Anonymkode: d3b19...b14

Nei?? 

Anonymkode: 6ad41...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine skrev (1 time siden):

Ikke i kjøkkenvasken nei. Jeg har spytta tannkrem i kjøkkenvasken. Det er ikke alltid man har tilgang til et toalett. Kroppens naturlige prosesser tar ikke hensyn til slikt, så da hender det man må gjøre fra seg ute. Bakteriene i spyttet finner du jo også på gaffelen og glasset ditt. Kan du ikke skylle det i kjøkkenvasken heller? 

UTE?? hvorfor??? Ikke tilgang til toalett?? Skjønner ikke. Det er ekkelt å tenke på når man spiser ute hvor mange som har spist av den samme gaffelen. Jeg tror det var derfor jeg ble forkjøla 

Anonymkode: 6ad41...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

UTE?? hvorfor??? Ikke tilgang til toalett?? Skjønner ikke. Det er ekkelt å tenke på når man spiser ute hvor mange som har spist av den samme gaffelen. Jeg tror det var derfor jeg ble forkjøla 

Anonymkode: 6ad41...b33

Jeg skjønner at du ikke ferdes så mye i skog og fjell 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine skrev (8 timer siden):

Jeg skjønner at du ikke ferdes så mye i skog og fjell 😅

Jeg hadde aldri tisset eller bæsjet ute da hadde jeg heller blitt forstoppet. 

Anonymkode: 6ad41...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg hadde aldri tisset eller bæsjet ute da hadde jeg heller blitt forstoppet. 

Anonymkode: 6ad41...b33

Og tisset i buksa? Du klarer ikke holde deg i 4-5 dager. Sånn sett er det nok best at du holder deg i sivilisasjonen og i nærheten av et toalett. Jeg tisser heller ute enn å bruke et offentlig toalett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine skrev (10 timer siden):

Og tisset i buksa? Du klarer ikke holde deg i 4-5 dager. Sånn sett er det nok best at du holder deg i sivilisasjonen og i nærheten av et toalett. Jeg tisser heller ute enn å bruke et offentlig toalett.

 Nei jeg hadde aldri reist et sted uten å inne bruke wc. Har aldri tisset ute, må kunne vaske hender. 

Anonymkode: 6ad41...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine skrev (10 timer siden):

Og tisset i buksa? Du klarer ikke holde deg i 4-5 dager. Sånn sett er det nok best at du holder deg i sivilisasjonen og i nærheten av et toalett. Jeg tisser heller ute enn å bruke et offentlig toalett.

Hvorfor ikke bruke offentlig om du må? 

Anonymkode: 6ad41...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.11.2022 den 23.21):

Nei?? 

Anonymkode: 6ad41...b33

Tenk på all spytt og bakterier som havner i vasken når du vasker opp. Fysh!

Anonymkode: d3b19...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tenk på all spytt og bakterier som havner i vasken når du vasker opp. Fysh!

Anonymkode: d3b19...b14

Det gjør det ikke. Vasker opp i varmt vann 

Anonymkode: 6ad41...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

 Nei jeg hadde aldri reist et sted uten å inne bruke wc. Har aldri tisset ute, må kunne vaske hender. 

Anonymkode: 6ad41...b33

Trenger ikke vaske hender hvis du ikke tørker deg og det gjør man jo ikke når man tisser bak en busk. Ingen er interessert i masse do-papir overalt. Men det er altså fullt mulig å vaske hender når man er ute. Jeg har alltid med såpe på tur og man finner alltids litt vann som funker til å vaske hender i.

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor ikke bruke offentlig om du må? 

Anonymkode: 6ad41...b33

Jeg gjør det om jeg må, men jeg syns offentlig toaletter ofte er forferdelig uhygieniske og ekle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det gjør det ikke. Vasker opp i varmt vann 

Anonymkode: 6ad41...b33

Men da forsvinner jo også eventuelle bakterier etter det spyttet du skylte ned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...