Gå til innhold

DPS sier at det er veldig viktig at jeg kommer til timen på onsdag. Jeg tør ikke å gå ut.


Den forsvunne diamanten

Anbefalte innlegg

Hvis du ikke møter opp og bare blir inne, så er det jo sånn sett bare deg selv og egen livskvalitet det går utover. Hvis du ønsker å få det bedre, så må du nesten ta i mot hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den forsvunne diamanten
Vhanja skrev (Akkurat nå):

Hvis du ikke møter opp og bare blir inne, så er det jo sånn sett bare deg selv og egen livskvalitet det går utover. Hvis du ønsker å få det bedre, så må du nesten ta i mot hjelp.

Jeg skal på dps 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten

Jeg dro til dps, behandleren var syk og psykiateren var opptatt. Fikk en mislykka blodprøve og en sprøyte. De sa at jeg burde komme på fredag i stedet. Men jeg brukte faktisk all motet mitt til å dra i dag og det er ikke mer igjen til å dra på fredag. Det positive med dette er jo at jeg ikke ble tvangsinnlagt og at jeg ikke fikk noen nye medisiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten skrev (46 minutter siden):

Jeg dro til dps, behandleren var syk og psykiateren var opptatt. Fikk en mislykka blodprøve og en sprøyte. De sa at jeg burde komme på fredag i stedet. Men jeg brukte faktisk all motet mitt til å dra i dag og det er ikke mer igjen til å dra på fredag. Det positive med dette er jo at jeg ikke ble tvangsinnlagt og at jeg ikke fikk noen nye medisiner.

Kjempebra at du dro! Det kan du klappe deg selv på skulderen for. 

Det er forståelig at du føler deg "tømt" nå, men du har to dager på deg til fredag til å slappe av og lade opp på. Det gikk jo bra i dag, så da vil det også gå bra på fredag. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten skrev (3 timer siden):

Jeg dro til dps, behandleren var syk og psykiateren var opptatt. Fikk en mislykka blodprøve og en sprøyte. De sa at jeg burde komme på fredag i stedet. Men jeg brukte faktisk all motet mitt til å dra i dag og det er ikke mer igjen til å dra på fredag. Det positive med dette er jo at jeg ikke ble tvangsinnlagt og at jeg ikke fikk noen nye medisiner.

Så uflaks at du ikke fikk snakket med noen i dag når du hadde mobilisert så mye for å klare å komme deg dit:-(

Heldigvis fikk du medisinene dine, slik at du slipper å bli enda verre som følge av manglende medisin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så god du var som kom deg til DPS. Virkelig uheldig at du ikke fikk snakket med noen.

Nå klarte du det idag. Da er det ingenting i veien for at du skal klare det på fredag. Ta dagen i dag til å avreager og så bruker du morgendagen på å bygge deg opp. Jeg tror også at det er viktig at du kommer deg dit på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten

Nå ringte vernepleieren min og fortalte meg at psykiateren min også er syk med korona faktisk. Så det blir ikke noe samtale på fredag. Psykiateren min sa at jeg heller må ringe fastlegen. Hun mener også at jeg fagforbundet slutter å trakassere meg etter et par dager fordi jeg har fått medisin. Jeg skjønner ikke den sammenhengen mellom medisin og fagforbundet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten skrev (55 minutter siden):

Hun mener også at jeg fagforbundet slutter å trakassere meg etter et par dager fordi jeg har fått medisin. Jeg skjønner ikke den sammenhengen mellom medisin og fagforbundet. 

Hvis du tenker deg om, hva tror du hun kan ha ment?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten
Vhanja skrev (4 minutter siden):

Hvis du tenker deg om, hva tror du hun kan ha ment?

Hun mener jo jeg har vrangforestillinger, og at antipsykotika kommer til å dempe det. Men jeg selv forstår ikke at det kan ha en sammenheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten skrev (2 minutter siden):

Hun mener jo jeg har vrangforestillinger, og at antipsykotika kommer til å dempe det. Men jeg selv forstår ikke at det kan ha en sammenheng.

Du ser ikke sammenhengen med at medisiner kan dempe vrangforestillinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten
Vhanja skrev (1 minutt siden):

Du ser ikke sammenhengen med at medisiner kan dempe vrangforestillinger?

Jo men jeg mener at jeg ikke har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten skrev (Akkurat nå):

Jo men jeg mener at jeg ikke har det.

Det tror jeg går igjen hos mange som har vrangforestillinger. Du klarer ikke selv å se hvor irrasjonelt det er for oss andre at du tror fagforeningen vil være etter deg på gaten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den forsvunne diamanten skrev (3 timer siden):

Jo men jeg mener at jeg ikke har det.

Men hvis du tenker etter hvorfor fortalte du til dps at fagforbundet er etter deg? Hva har det med dps å gjøre? 

Jeg tenker nok at du skjønner at det du tenker egentlig er litt overdrevet tull selvom du sikkert har havnet i et eller Annet trøbbel med de på ekte. Men hvis de virkelig har gjort noe ulovlig så går man ikke til dps, men til politiet. 

Anonymkode: f60fe...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men hvis du tenker etter hvorfor fortalte du til dps at fagforbundet er etter deg? Hva har det med dps å gjøre? 

Jeg tenker nok at du skjønner at det du tenker egentlig er litt overdrevet tull selvom du sikkert har havnet i et eller Annet trøbbel med de på ekte. Men hvis de virkelig har gjort noe ulovlig så går man ikke til dps, men til politiet. 

Anonymkode: f60fe...f25

Jeg tør ikke å gå til politet, og det var vernepleieren min som sa det til dps. Jeg forteller alt til vernepleieren min fordi jeg stoler på hun. Og hun lurte på hvorfor jeg ikke hadde vært på skolen. Men dette er helt ekte. Det er faktisk ikke tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten skrev (14 timer siden):

Jeg tør ikke å gå til politet, og det var vernepleieren min som sa det til dps. Jeg forteller alt til vernepleieren min fordi jeg stoler på hun. Og hun lurte på hvorfor jeg ikke hadde vært på skolen. Men dette er helt ekte. Det er faktisk ikke tull.

Hva har fagforbundet konkret gjort deg som får deg til å tro de er ute etter deg? Hvorfor ber de deg ta medisiner hvis de tar feil og du har rett? 

Anonymkode: 46152...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten skrev (14 timer siden):

Jeg tør ikke å gå til politet, og det var vernepleieren min som sa det til dps. Jeg forteller alt til vernepleieren min fordi jeg stoler på hun. Og hun lurte på hvorfor jeg ikke hadde vært på skolen. Men dette er helt ekte. Det er faktisk ikke tull.

Fint at du er trygg på vernepleieren🙂 Jeg er enig med vernepleieren at du skal be om hjelp i helsevesenet og ikke kontakte politiet.

Håper du snart får det bedre, det høres vondt ut å være så redd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten
frosken skrev (3 timer siden):

Fint at du er trygg på vernepleieren🙂 Jeg er enig med vernepleieren at du skal be om hjelp i helsevesenet og ikke kontakte politiet.

Håper du snart får det bedre, det høres vondt ut å være så redd!

Takk for at du skjønner at jeg er redd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2
AnonymBruker skrev (På 23.11.2022 den 20.14):

Men hvis du tenker etter hvorfor fortalte du til dps at fagforbundet er etter deg? Hva har det med dps å gjøre? 

Jeg tenker nok at du skjønner at det du tenker egentlig er litt overdrevet tull selvom du sikkert har havnet i et eller Annet trøbbel med de på ekte. Men hvis de virkelig har gjort noe ulovlig så går man ikke til dps, men til politiet. 

Anonymkode: f60fe...f25

Hva vet du om det? Er det du som pleier å gjøre slik? Eller er du en anonym psykiater? Neppe noen av delene, så kanskje holde synsingen for deg selv?

tror du vrangforestillinger preges av logikk? Hvor uvitende kan man bli?

Endret av Worriesome Plenty 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2 skrev (9 timer siden):

Hva vet du om det? Er det du som pleier å gjøre slik? Eller er du en anonym psykiater? Neppe noen av delene, så kanskje holde synsingen for deg selv?

tror du vrangforestillinger preges av logikk? Hvor uvitende kan man bli?

Jeg har vel sagt det tidligere også, men jeg synes det er få som er bedre på å skrive om disse temaene enn deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...