Gå til innhold

Hvorfor får en tråd med heftig brukerdebatt stå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Man skal være sterk psykisk for og stå i mot et ti talls folk i lengden. 

Anonymkode: 386e4...5b7

Hvis man har et titalls folk mot seg, kanskje det kan være en idè for vedkommende å se litt på egen oppførsel og hvorfor så mange reagerer.

Endret av Vhanja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (1 minutt siden):

Hvis man har et titalls folk mot seg, kanskje det kan være en idè for vedkommende å se litt på egen oppførsel og hvorfor så mange reagerer.

Det er mange i den tråden som burde se på sin egen oppførsel. 

Anonymkode: 386e4...5b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er mange i den tråden som burde se på sin egen oppførsel. 

Anonymkode: 386e4...5b7

Kanskje. Og den som får så mange reaksjoner vil da være èn av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (Akkurat nå):

Kanskje. Og den som får så mange reaksjoner vil da være èn av dem.

Det kommer an på hvem du vil være. Det er en stygg brukerdebatt. Hvem er du om du ser en blir mobbet? Noe og tenke på. 

Anonymkode: 386e4...5b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det kommer an på hvem du vil være. Det er en stygg brukerdebatt. Hvem er du om du ser en blir mobbet? Noe og tenke på. 

Anonymkode: 386e4...5b7

Jeg vil i hvert fall ikke være den personen som bruker fritiden min på å trolle på et forum. Noe så nitrist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (1 minutt siden):

Jeg vil i hvert fall ikke være den personen som bruker fritiden min på å trolle på et forum. Noe så nitrist.

Det er dette som er problemet i tråden og ellers. Hadde du likt om andre antok ting om deg? Vær mot andre slik du vil bli behandlet tilbake. 

Anonymkode: 386e4...5b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er dette som er problemet i tråden og ellers. Hadde du likt om andre antok ting om deg? Vær mot andre slik du vil bli behandlet tilbake. 

Anonymkode: 386e4...5b7

Jeg hadde ikke forventet å bli behandlet på annen måte om jeg oppførte meg slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (På 1.12.2022 den 10.32):

Om man opplever regelbrudd oppfordres det til å rapportere slik at jeg kan få sett på tråden.

Masse regelbrudd ute nå i forumet. Har meldt fra så håper dere velger å gjøre noe med det.

Anonymkode: 52119...ee0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...