Gå til innhold

Jeg er så glad og lettet i dag!


Kashmir

Anbefalte innlegg

Jeg har en fysisk tilstand som gjør at jeg kan få problemer med å gå lengre strekninger. Det hender jeg må stoppe flere ganger ved kortere turer også, så noen ganger kan det være en utfordring å gå bare to km. 

Ble så utrolig glad for at jeg gikk såpass langt i dag, men satt på café en halvtime da 😏 men gikk ellers i ganske raskt tempo, og første gang på to år! Ble utrolig glad og lettet. Tidligere var jeg den som kunne gå en mil, uten å overdrive, så håper det blir mulig om et års tid igjen. 

Det har vært ganske tøft i det siste da jeg har blitt retraumatisert på grunn av ting som har skjedd. Det var ekstremt vanskelig og demotiverende etter en lang god periode. Nå har det løst seg og det etter stor innsats fra meg selv. For to år siden hadde jeg flyktet unna med ignorering og muligens rus ( selv om det er et tilbakelagt stadium fra flere år tilbake, takk og pris. Men en sprekk kunne det blitt )

Nå har jeg stått på og virkelig kjempet for meg selv, så det er kanskje det som fikk meg skikkelig back om track her? 🙂 gikk og gikk og kom hjem så utrolig takknemlig. Det hjelper virkelig å ta tak i ring og ikke gi seg! Selv om det koster. 

Bare et innlegg for å dele og oppmuntre andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vhanja skrev (2 minutter siden):

Så bra! Er en så utrolig god følelse når slikt løsner. :D 

Ja ikke sant? Jeg kan være typen til å gi opp og bare lukke øyne og ører og legge meg under dyna! Men nå tok jeg skikkelig tak, og gråt til og med for første gang på mange år. Men jeg sto i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (22 minutter siden):

Veldi bra👏

Gleder meg til jeg kan skrive et lignende innlegg, håper det ikke blir altfor lenge til. 

Håper med deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint dette var å lese! Jeg synes du virker som en veldig oppegående person og det er fint å se at du har kommet så styrket ut av en åpenbar hard kamp! 

Det er inspirerende å lese erfaringer fra andre som har kommer lenger på vei. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (53 minutter siden):

Så fint dette var å lese! Jeg synes du virker som en veldig oppegående person og det er fint å se at du har kommet så styrket ut av en åpenbar hard kamp! 

Det er inspirerende å lese erfaringer fra andre som har kommer lenger på vei. :)

Takk, det samme 🙂

Ja det er håp altså. Det er det absolutt. Blir veldig sliten, men på en veldig god måte etter sånne flashback så lenge en ikke gir opp. Aldri gi opp 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...