Gå til innhold

Dere kaffedrikkere. Puss tenenene eller ta en tyggis etterpå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Å sitte og lukte kaffeånde er det verste jeg vet. Hvis man må ta bussen og må sitte med en som holder på kaffekoppen Og eller drikker den i annet tett samvær med andre, slutt med dette og bli et bedre menneske. 

Anonymkode: 06fbe...133

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har alltid Fisherman's Friend i vesken og tar en etter lunsj fordi jeg føler jeg får så "mat-ånde". Tar også en hvis jeg skal i møte eller noe for å få bort kaffeånden. Men orker ikke ta en etter hver kaffekopp, drikker ofte flere etter hverandre på morgenen/formiddagen på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Grunnen er at kaffen blir for lunken og at de ikke har spist nok først. Hater det selv. Husker dette særlig fra da jeg gikk på barneskolen, når lærerne bøyde seg over skuldera mi for å hjelpe meg med noe…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...