Gå til innhold

Hvor ble det av tråden om hun som avslørte forelderens kjæreste?


RødPanda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

RødPanda skrev (21 minutter siden):

Jeg svarte i denne i forgårs, men nå finner jeg den ikke igjen?

Ser ut som den er slettet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hva var det hun avslørte da? Fikk ikke med meg den tråden jeg 

Anonymkode: b9e76...91c

Det var vel like mye tull og fanteri som det meste annet hun starter tråder om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (7 minutter siden):

Det var vel like mye tull og fanteri som det meste annet hun starter tråder om.

Husker ikke denne tråden, men det har da vært ganske underholdende fanteri 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (10 minutter siden):

Husker ikke denne tråden, men det har da vært ganske underholdende fanteri 😅

Tja. Vet ikke hvor underholdende det egentlig er når samtlige tråder hun starter ender med "Dere er så dumme!!!! Dere skjønner ingenting!!!!" 🤷‍♀️

Endret av Lillemus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Admin har vel slettet igjen gjetter jeg.

Som tidligere formidlet er min holdning at Admin heller bør utestenge vedkommende, enn å slette tråder folk her inne bruker tid på å svare i. Hva er vitsen med å svare når man knapt vet om det blir stående?

Seriøst - "alle" kjenner igjen denne brukeren, hun er verdens mest lettgjenkjennelige på stilen, så om man syns det er plagsomt å lese hennes tråder bør man hoppe over dem, og ikke drive med denne "jeg-blir-så-krenka-rapporter-rapporter"-atferden.

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (8 minutter siden):

Tja. Vet ikke hvor underholdende det egentlig er når samtlige tråder hun starter ender med "Dere er så dumme!!!! Dere skjønner ingenting!!!!" 🤷‍♀️

Så hopp da for guds skyld over disse trådene da :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (18 minutter siden):

Husker ikke denne tråden, men det har da vært ganske underholdende fanteri 😅

Jeg syns også dette har vært festlig innimellom, det er andre gjengangere her inne som har fått det til å klø mer enn denne brukeren gjennom årene løp må jeg si :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (2 minutter siden):

Så hopp da for guds skyld over disse trådene da :D 

Hun har jo vært overalt så det har ikke vært så enkelt, jeg føler at hun ødelegger forumet, men det er kanskje bare meg. :) For min del har det bare gjort at jeg har blitt mer mistenksom overfor alle anonyme brukere og det er jo synd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (18 minutter siden):

Hun har jo vært overalt så det har ikke vært så enkelt, jeg føler at hun ødelegger forumet, men det er kanskje bare meg. :) For min del har det bare gjort at jeg har blitt mer mistenksom overfor alle anonyme brukere og det er jo synd.

Hun har for det meste opprettet egen tråder, og du er en av dem som har vært "flink" til å stoppe opp og kommentere mye i dem (du også). Når man selv velger det, kan man ikke klage etterpå syns nå jeg da.... :D

Jeg syns ikke hun er en av dem som er verst på å spore av andres tråder, og kan i farten bare komme på ett tilfelle nå nylig. Der syns jeg flere av oss faste, gjerne med nick - meg selv inkludert, er langt mer guilty as charged ;) 

 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (3 minutter siden):

Hun har for det meste opprettet egen tråder, og du er en av dem som har vært "flink" til å stoppe opp ved dem (du også). Når man selv velger det, kan man ikke klage etterpå syns jeg :D 

Jeg syns ikke hun er en av dem som er verst på å spore av andres tråder, og kan i farten bare komme på ett tilfelle nå nylig. Der syns jeg flere av oss faste, gjerne med nick - meg selv inkludert, er langt mer guilty as charged ;) 

Jeg vet jeg har fått fem på flere ganger, men nå har jeg prøvd å unngå å svare henne en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (10 minutter siden):

Jeg vet jeg har fått fem på flere ganger, men nå har jeg prøvd å unngå å svare henne en stund.

Det er sikkert lurt ja.

Alt i alt syns jeg hennes tråder har vært litt freshe og livat etter en lengre periode med mye "Hva har du på brødskiva i dag", "Hvilken treningsøvelse liker du best", "Hva skal du gjøre i jula", "Hva er yndlingsfargen din" ect ect, og disse trådene syns jeg er pyton og gørr kjedelige. 

Så det er nok den gode gamle smaken-er-som-baken som er saken her... ;) 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kayia skrev (53 minutter siden):

Admin har vel slettet igjen gjetter jeg.

Som tidligere formidlet er min holdning at Admin heller bør utestenge vedkommende, enn å slette tråder folk her inne bruker tid på å svare i. Hva er vitsen med å svare når man knapt vet om det blir stående?

Seriøst - "alle" kjenner igjen denne brukeren, hun er verdens mest lettgjenkjennelige på stilen, så om man syns det er plagsomt å lese hennes tråder bør man hoppe over dem, og ikke drive med denne "jeg-blir-så-krenka-rapporter-rapporter"-atferden.

Jeg tror de har utestengt henne nå for hun har ikke vært aktiv her inne siden tråden ble fjernet.

 

Endret av RødPanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RødPanda skrev (14 minutter siden):

Jeg tror de har utestengt henne nå for hun har ikke vært aktiv her inne siden tråden ble fjernet.

Ok, da er det ikke mer å synse så mye om da :) Men synd syns jeg, hun var i grunnen ganske harmløs selv om hun var litt for god til å gå i spiral... :P 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (10 minutter siden):

Ok, da er det ikke mer å synse så mye om da :) Men synd syns jeg, hun var i grunnen ganske harmløs selv om hun var litt for god til å gå i spiral... :P 

Jeg var litt spent på hvilken vei tråden ville utvikle seg videre...🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (36 minutter siden):

Ok, da er det ikke mer å synse så mye om da :) Men synd syns jeg, hun var i grunnen ganske harmløs selv om hun var litt for god til å gå i spiral... :P 

Joda greit med hennes egne tråder, men hun holdt jo på sånn i andre sine også og hun gikk også etter enkeltbrukere innimellom. Det er jo ikke ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (2 timer siden):

Tja. Vet ikke hvor underholdende det egentlig er når samtlige tråder hun starter ender med "Dere er så dumme!!!! Dere skjønner ingenting!!!!" 🤷‍♀️

Du glemte "ååååå, det er urettferdig" 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...