Gå til innhold

Er det noen av dere her som følger noen youtubere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller andre kanaler på You Tube? 

Jeg følger Jonna Jinton selv og syns hun er utrolig behagelig som person og veldig dyktig i det hun driver med, som foto, film og malerier. Dessuten designer hun og mannen smykker, men det er mest mannens jobb.

De bor nord i Sverige i eller utenfor en bygd der, og Jonna filmer helst naturen og driver også med både dyrking av ulike vekster. Hun lager mye naturlig mat og drikke av det hun høster ute, og alt er veldig inspirerende og nedpå å se på. Ikke noe hykleri og jåleri eller hysteriske greier som det er alt for mye av etter min smak. Jeg klarer ikke å følge med på Tik Tok og for overfladiske ting da jeg syns det meste er så tomt og meningsløst. 

Jeg følger også noe krim og noe psykologi på You Tube. Første er mye pga psykologi det også, gjerningsmannsprofiler og sånt. Det er ikke så veldig dyptgående alt sammen der heller, men det er ikke så overfladisk at det blir uten mening. 

Jeg ser lite film og serier også, og liker best dokumentarer og drama i så fall. Så følger dere noe på You Tube selv? 

Anonymkode: d818f...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg følger med på Zoe Sugg. Mest fordi jeg begynte å se på videoene hennes for 10 års tid siden. Føler liksom på en måte at jeg må følge med på fortsettelsen 😊 Jeg ser også en del videoer om fotografering, noe jeg driver på en del med. Også ser jeg en del på folk som dukker opp på forsiden som anbefalte, men ikke noe fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger med på Psychology in Seattle. En professor innen psykiatri som bruker reality-shows av typen 90 Days og tilsvarende som springbrett for å diskutere hvilke traumer man kan ha hvis man reagerer på en slik måte i en krangel, hva det kan komme av, hva man kunne gjort annerledes og hva man kan gjøre for å jobbe med det.

Særdeles interessant og jeg har lært veldig mye om meg selv, og andre, gjennom ham.

https://www.youtube.com/@PsychologyInSeattle 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger Garden answer. Der er det hage det går i, ispedd litt antikviteter, og matlaging en sjelden gang. Etterhvert som de har vokst seg store på youtube, har de også kjøpt seg stadig større tomt så nå er det storskala arbeid de driver med, de har flere ansatte. Men de er fremdeles like nedpå og hun har flust av videoer av det meste. Anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...