Gå til innhold

Utsette tannlegekontroll pga økonomi? Dumt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde tannlegetime for kontroll i starten av november. Jeg var på kontrolltime i april sist. Vet at jeg har begynnende hull, men jeg utsatte timen til starten av januar. 

Jeg får kun 16 000 utbetalt denne måneden i lønn. Men i slutten av januar så får jeg 21 000 kr utbetalt. Er det dumt å utsette en måned ekstra? Jeg vet at dette vil koste uansett. Tannlegen vil nok garantert finne noe som må fikses. Jeg har dårlige tenner. Men jeg må ta det litt etter litt. Er ikke interessert i å oppta mer forbrukslån enn jeg har nå. 

Tannlegen tilbyr ikke faktura eller delbetaling. Hva mener dere? Noen gode råd ? :)

Anonymkode: 0632b...dd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skjer ikke så mye på en måned så så lenge du vet at du kommer til å gå i februar så ser jeg ikke problemet med det.

Anonymkode: 589da...9b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det skjer ikke så mye på en måned så så lenge du vet at du kommer til å gå i februar så ser jeg ikke problemet med det.

Anonymkode: 589da...9b1

Ikke jeg heller. Det tar ofte tid før hull blir verre. Jeg har utsatt tannlegen mange ganger tidligere. Og det typiske er ar det skjer ikke mye på kort tid. Tannlegen har derimot ofte motsagt seg selv. Han har sagt at jeg må fikse en tann raskt pga det haster. Men når den skal fikses så sier han plutselig at det hastet ikke å fikse den. Så av og til kan jeg få en følelse av at tannlegene ønsker å tjene penger raskt. Mens jeg ønsker å utsette det til jeg har nok penger til det :)

Anonymkode: 0632b...dd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...