Gå til innhold

Stengt tråd: "Selvmordstanker og planer og redsel for innleggelse"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva er BF?

Anonymkode: 660bc...aa2

Det er foreldreforum for barn/baby, BF tror jeg står for BabyForum, men rett på meg om jeg tar feil :) Selv har jeg kun droppet innom der som leser de gangene Google har søketreff der... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Rhodiola skrev (11 timer siden):

Det er ikke en feilaktig eller urimelig observasjon. Som du kanskje vet driver jeg i hovedsak med KG. Tar tilbakemeldingene til meg, og Admin er god til å holde dialog med oss angående moderering i DOL og BF. - Har gjort noen feilvurderinger her, inne også på BF, så en realitetsorientering i ny og ne er ikke noe jeg tar skade av! ;) 

Rhodiola, mod.

Hva er BF?

Anonymkode: 20131...6eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Eva Sofie skrev (26 minutter siden):

Det er foreldreforum for barn/baby, BF tror jeg står for BabyForum, men rett på meg om jeg tar feil :) Selv har jeg kun droppet innom der som leser de gangene Google har søketreff der... 

å ja der er de helt nazi på moderering og tilsnakk. Når jeg så at en tråd her ble stengt pga snakk om selvmord av samme mod skjønner jeg at dol ikke er det samme lenger som det var før…..😅😅Det har jo vært det beste med dol at en kan snakke nesten om alt her🤪

Anonymkode: 20131...6eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

å ja der er de helt nazi på moderering og tilsnakk. Når jeg så at en tråd her ble stengt pga snakk om selvmord av samme mod skjønner jeg at dol ikke er det samme lenger som det var før…..😅😅Det har jo vært det beste med dol at en kan snakke nesten om alt her🤪

Anonymkode: 20131...6eb

DEN ble låst opp igjen - og mod. har sagt et oppriktig beklager slik jeg ser det, og sier at det skal bedres. Har du sett noe bli til det verre etter dette? Alle kan vi gjøre feil, men vi alle har også en rett til å få nye muligheter etter et så lite feiltrinn. Jeg velger å se fremover.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Eva Sofie skrev (Akkurat nå):

DEN ble låst opp igjen - og mod. har sagt et oppriktig beklager slik jeg ser det, og sier at det skal bedres. Har du sett noe bli til det verre etter dette? Alle kan vi gjøre feil, men vi alle har også en rett til å få nye muligheter etter et så lite feiltrinn. Jeg velger å se fremover.... 

Jeg vet ikke hvilken vei jeg se etter fremover bakover eller på vent. 

Anonymkode: 20131...6eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 5.1.2023 den 22.39):

Hva er BF?

Anonymkode: 660bc...aa2

https://forum.klikk.no/foreldre/

Eva Sofie skrev (På 6.1.2023 den 8.09):

Det er foreldreforum for barn/baby, BF tror jeg står for BabyForum, men rett på meg om jeg tar feil :) Selv har jeg kun droppet innom der som leser de gangene Google har søketreff der... 

Stemmer! 

Eva Sofie skrev (På 6.1.2023 den 8.49):

DEN ble låst opp igjen - og mod. har sagt et oppriktig beklager slik jeg ser det, og sier at det skal bedres. Har du sett noe bli til det verre etter dette? Alle kan vi gjøre feil, men vi alle har også en rett til å få nye muligheter etter et så lite feiltrinn. Jeg velger å se fremover.... 

Setter pris på tålmodigheten.

God lørdag,
Rhodiola, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rhodiola skrev (På 21.1.2023 den 15.08):

https://forum.klikk.no/foreldre/

Stemmer! 

Setter pris på tålmodigheten.

God lørdag,
Rhodiola, mod.

Det var morsommere når du siterte at du synes det var morsomt med fremover bakover eller på vent. Er det ikke lov å vise humor selvom man er moderator? 

Anonymkode: 20131...6eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.1.2023 den 8.55):

Jeg vet ikke hvilken vei jeg se etter fremover bakover eller på vent. 

Anonymkode: 20131...6eb

AnonymBruker skrev (På 23.1.2023 den 11.56):

Det var morsommere når du siterte at du synes det var morsomt med fremover bakover eller på vent. Er det ikke lov å vise humor selvom man er moderator? 

Anonymkode: 20131...6eb

:lol:x2.

Rhodiola, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...