Gå til innhold

Dagens første måltid 17.30. Er det sykt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Glitter skrev (43 minutter siden):

Kommer an på det totale matinntaket og årsaken til at det er så sent. 

totale inntaket er under forumets regler. Vekten er innenfor bmi friskt enn så lenge. 

Anonymkode: 70dd5...92d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er deres syn på overskriften? Har man mistet kontrollen? 

Anonymkode: 70dd5...92d

Er det villet/ønsket fra din side å ikke spise tidligere, og når stod du opp? Hvilke aktiviteter har du hatt i løpet av dagen (jobb/skole)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kayia skrev (3 minutter siden):

Er det villet/ønsket fra din side å ikke spise tidligere, og når stod du opp? Hvilke aktiviteter har du hatt i løpet av dagen (jobb/skole)?

Vanskelig å si om det er bevisst eller ikke. Det er sikkert en kombinasjon med å ikke føle sult, derfor ikke mat. 

Anonymkode: 70dd5...92d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger langt under normalt inntak og det har jeg gjort en god stund. Har strevd med dette før. 

Anonymkode: 70dd5...92d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vanskelig å si om det er bevisst eller ikke. Det er sikkert en kombinasjon med å ikke føle sult, derfor ikke mat. 

Anonymkode: 70dd5...92d

Ok. Hva er svaret på de to andre spørsmålene da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (3 minutter siden):

Ok. Hva er svaret på de to andre spørsmålene da? 

Vil være anonym kayia. 

Anonymkode: 70dd5...92d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

totale inntaket er under forumets regler. Vekten er innenfor bmi friskt enn så lenge. 

Anonymkode: 70dd5...92d

Da er du på vei inn i alvorlig sykdom igjen virker det som. 

Når jeg spiser senest mulig så er det spiseforstyrrelsen som gjør at jeg gjør det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (Akkurat nå):

Da er du på vei inn i alvorlig sykdom igjen virker det som. 

Når jeg spiser senest mulig så er det spiseforstyrrelsen som gjør at jeg gjør det. 

Ja… jeg er sikkert det! Det får gå som det går, jeg har ikke flere krefter igjen. Alle skal dø en gang, jeg blir sikkert ikke pensjonist slik det er nå. 

Anonymkode: 70dd5...92d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (2 minutter siden):

Da er du på vei inn i alvorlig sykdom igjen virker det som. 

Når jeg spiser senest mulig så er det spiseforstyrrelsen som gjør at jeg gjør det. 

Jeg klarer bare et måltid om dagen. 

Anonymkode: 70dd5...92d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer litt på hva du vil med tråden. Du vet jo selv at du ligger langt under hva du burde spise.

Anonymkode: 81df2...164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg lurer litt på hva du vil med tråden. Du vet jo selv at du ligger langt under hva du burde spise.

Anonymkode: 81df2...164

Spørsmålet var om jeg har mistet kontrollen. Inntaket når jeg har en bmi so mer frisk kan ikke si noe om det, men det kunne si om noen kjente seg igjen. 

Anonymkode: 70dd5...92d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (2 timer siden):

Er det villet/ønsket fra din side å ikke spise tidligere, og når stod du opp? Hvilke aktiviteter har du hatt i løpet av dagen (jobb/skole)?

Jeg er aktiv gjennom dagen. Det andre er ikke relevant. 

Anonymkode: 70dd5...92d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg klarer bare et måltid om dagen. 

Anonymkode: 70dd5...92d

Du bør si til behandler at du har tilbakefall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (7 minutter siden):

Du bør si til behandler at du har tilbakefall. 

Jeg har ikke behandler psykolog eller psykiater. Har en fastlege men jeg vil ikke lage et styr av dette. Vet ikke hva jeg vil, hadde bare behov for å skrive det. 

Anonymkode: 70dd5...92d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har ikke behandler psykolog eller psykiater. Har en fastlege men jeg vil ikke lage et styr av dette. Vet ikke hva jeg vil, hadde bare behov for å skrive det. 

Anonymkode: 70dd5...92d

Du må jo velge selv, men det som evt blir styr er jo hvis du blir så undervektig at du må legges inn. Mye bedre å få hjelp før det går så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (12 minutter siden):

Du må jo velge selv, men det som evt blir styr er jo hvis du blir så undervektig at du må legges inn. Mye bedre å få hjelp før det går så langt.

Men glitter det vil jeg ikke. Da jeg ble det ble jeg traumatisert. Aldri aldri igjen. Jeg føler at jeg har en en viss kontroll enda, innlagt skal jeg aldri ende opp med. 

Anonymkode: 70dd5...92d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...