Gå til innhold

Han er en av stadig flere menn i 50-årene uten partner og barn.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ensomhet etr en del kvinner må ta skylden for. De velger bort menn som ikke er "attraktive" nok. Kravstorhet er et stikkord her. 

Anonymkode: 420db...597

Så menn har ikke noe ansvar for å være i det minste litt attraktive? Skal menn kunne gå rundt og se ut som en dass og oppføre seg som drittsekker og forvente at kvinner skal like dem fordi det ellers vil være synd på dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja det gjør de, de vil ha de som har alt. 

Anonymkode: 420db...597

Nei, det stemmer ikke. Men jeg skjønner jo at det ikke nytter å si mot dere som er bastante i oppfatningen her, for jeg og andre med meg blir jo bare oppfattet som om vi lyver når vi sier at det ikke stemmer. Og det er vel litt av problemet- at dere  ignorerer det som ikke stemmer med deres syn på dette. 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (1 time siden):

Nei, det stemmer ikke. Men jeg skjønner jo at det ikke nytter å si mot dere som er bastante i oppfatningen her, for jeg og andre med meg blir jo bare oppfattet som om vi lyver når vi sier at det ikke stemmer. Og det er vel litt av problemet- at dere  ignorerer det som ikke stemmer med deres syn på dette. 

Du kan ikke snakke bort at det er et overskudd av menn på 5%.

Anonymkode: 02e36...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Subkutant skrev (1 time siden):

Kvinner har ikke ansvar for at menn er ensomme. Man er sin egen lykkes smed.

 

Der tar du feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (15 minutter siden):

Der tar du feil. 

Nei. Akkurat som at menn ikke har ansvaret for at kvinner er lykkelige.

Unntaket er selvsagt dersom en mann og en kvinne er gift, men denne tråden handler jo om det motsatte (enslige).

Er så sykt glad for at jeg ikke er på sjekkemarkedet i dag, det er ekstremt langt mellom hver "skikkelige mann" i 2023 ser jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Subkutant skrev (3 minutter siden):

Er så sykt glad for at jeg ikke er på sjekkemarkedet i dag, det er ekstremt langt mellom hver "skikkelige mann" i 2023 ser jeg.

Du kan skylde på feminiseringen av samfunnet.

Anonymkode: 02e36...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er en artikkel som alle interesserte burde lese:

https://forskning.no/demografi-samfunn/hvorfor-oker-barnlosheten-mest-blant-menn-ny-forskning-slar-hull-pa-myten-om-mennene-som-gar-pa-rundgang/1913975

Det at flere menn er barnløse kan fullt ut forklares med overskudd av menn. Forklaringen er ikke at beste mennene blir "resirkulert" og får barn med flere kvinner. Tvert om blir kvinner mer resirkulert enn menn. 

Dermed trenger man ikke forklaringer som at kvinner har for høy utdanning eller at menn ikke tørker seg bak.

Med enkle ord er forklaringen at vi har synkende barnekull.  Det finnes flere 23 åringer enn 20 åringer i Norge, og mannen er ofte den eldste i forholdet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du kan skylde på feminiseringen av samfunnet.

Anonymkode: 02e36...66f

Og nå vil ikke kvinner ha menn lenger, rare tider.

Anonymkode: 420db...597

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du kan skylde på feminiseringen av samfunnet.

Anonymkode: 02e36...66f

Det gjør jeg også :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (6 timer siden):

Her er en artikkel som alle interesserte burde lese:

https://forskning.no/demografi-samfunn/hvorfor-oker-barnlosheten-mest-blant-menn-ny-forskning-slar-hull-pa-myten-om-mennene-som-gar-pa-rundgang/1913975

Det at flere menn er barnløse kan fullt ut forklares med overskudd av menn. Forklaringen er ikke at beste mennene blir "resirkulert" og får barn med flere kvinner. Tvert om blir kvinner mer resirkulert enn menn. 

Dermed trenger man ikke forklaringer som at kvinner har for høy utdanning eller at menn ikke tørker seg bak.

Med enkle ord er forklaringen at vi har synkende barnekull.  Det finnes flere 23 åringer enn 20 åringer i Norge, og mannen er ofte den eldste i forholdet.

 

Hjelper ikke at man tar vaksiner som sterilisere deg heller. Etter koronajusen, har antall fødsler sunket KRAFTIG.

Anonymkode: ca605...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Subkutant skrev (10 timer siden):

Nei. Akkurat som at menn ikke har ansvaret for at kvinner er lykkelige.

Unntaket er selvsagt dersom en mann og en kvinne er gift, men denne tråden handler jo om det motsatte (enslige).

Er så sykt glad for at jeg ikke er på sjekkemarkedet i dag, det er ekstremt langt mellom hver "skikkelige mann" i 2023 ser jeg.

Og veldig langt mellom skikkelige damer. Veldig langt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av de psykisk syke uføre mennene jeg kjenner har kjæreste, mens alle kvinnene har vært i flere forhold, og de er ofte i forhold med menn som ikke har noen psykisk lidelse eller er ufør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (52 minutter siden):

Ingen av de psykisk syke uføre mennene jeg kjenner har kjæreste, mens alle kvinnene har vært i flere forhold, og de er ofte i forhold med menn som ikke har noen psykisk lidelse eller er ufør.

Og jeg kjenner to menn. Faren min og nevøen min. Begge er i langvarige stabile forhold til tross for psykisk sykdom og uførhet.

Anonymkode: 16fe6...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva
erik123 skrev (På 22.1.2023 den 17.03):

Og mange dør av ensomhet, ingen vil ha de fordi de ikke er pene nok. For et rått samfunn vi har fått. Nå må du være fullkommen for at en kvinne skal like deg., Ikke alle er som Brad Pitt! 

Jeg ser mange par, så da kan det jo ikke være håpløst. 
Kjemi er viktigst for meg. Tiltrekning er bare noe som skjer og ikke på bakg av en oppskrift. 
Jeg sliter ikke med å få interesse fra motsatt kjønn, men jeg får nesten aldri følelser/klaffer med de… og jeg har prøvd mye, fordi alt annet kan stemme. Men den jævla tiltrekningen uteblir. Og dessverre krever de fleste nærkontakt/sex, og jeg klarer ikke slappe av. Irriterer meg grenseløst. Og jeg er derfor bekymret på den andre siden… jeg har altså utseendet, men personligheten min er fullstendig feilskapt. Jeg har skåret skikkelig mål altså! Jeg prøver fremdeles å finne hvor i kjemien min det går galt, eller hvilken celle i meg, eller hvor i DNA’et det har blitt feil… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
erik123 skrev (På 23.1.2023 den 22.54):

Og veldig langt mellom skikkelige damer. Veldig langt. 

Kan du beskrive en skikkelig dame? Menn og damer klager jo på det samme. De finner ingen som er god nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (11 minutter siden):

Jeg ser mange par, så da kan det jo ikke være håpløst. 
Kjemi er viktigst for meg. Tiltrekning er bare noe som skjer og ikke på bakg av en oppskrift. 
Jeg sliter ikke med å få interesse fra motsatt kjønn, men jeg får nesten aldri følelser/klaffer med de… og jeg har prøvd mye, fordi alt annet kan stemme. Men den jævla tiltrekningen uteblir. Og dessverre krever de fleste nærkontakt/sex, og jeg klarer ikke slappe av. Irriterer meg grenseløst. Og jeg er derfor bekymret på den andre siden… jeg har altså utseendet, men personligheten min er fullstendig feilskapt. Jeg har skåret skikkelig mål altså! Jeg prøver fremdeles å finne hvor i kjemien min det går galt, eller hvilken celle i meg, eller hvor i DNA’et det har blitt feil… 

Er du fremdeles sammen med han eldre fyren? 

Anonymkode: f3a60...ac4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Er du fremdeles sammen med han eldre fyren? 

Anonymkode: f3a60...ac4

Ja. Avstandsforhold da. Men et ekte forhold som det folk flest kaller et forhold vet jeg ikke.. kan gå et par dager uten at vi har kontakt og vi sender somregel bare hjerter til hverandre. Jeg sender en selfie av og til som han alltid screenshooter. Men vi har jo ingen fremtidsplaner og vi har ikke samme ønsker for livet…. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (18 minutter siden):

Ja. Avstandsforhold da. Men et ekte forhold som det folk flest kaller et forhold vet jeg ikke.. kan gå et par dager uten at vi har kontakt og vi sender somregel bare hjerter til hverandre. Jeg sender en selfie av og til som han alltid screenshooter. Men vi har jo ingen fremtidsplaner og vi har ikke samme ønsker for livet…. 

Knuller dere da? 

Anonymkode: f3a60...ac4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...