Gå til innhold

Hvorfor skal det så lite til for å bli utestengt fra kvinneguiden men veldig mye for å bli utestengt her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kashmir skrev (12 timer siden):

Hvorfor driver du og spør meg om hva jeg mener om ulike ting?

Jeg bare lurte på om du syntes det å stemme Frp er høyre-ektremt og nazi.

Anonymkode: 32bd5...7a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg bare lurte på om du syntes det å stemme Frp er høyre-ektremt og nazi.

Anonymkode: 32bd5...7a7

Hæ? 😂 eh nei! Men at Frp har en historie med å også tiltrekke seg mennesker med ulike uheldige tendenser er jo ikke ukjent da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (På 27.1.2023 den 14.15):

Jeg skjønte ikke helt hvor grensen gikk og spurte på mail til dem også. Men kan ikke huske å ha fått noe svar. Modereringen på KG er ganske inkonsekvent. Noen tråder om destruktive tema får stå, mens andre blir umiddelbart stengt. De som får stå er de hvor TS virkelig går rundt grøten, men alle skjønner jo hva hn mener. 

Uansett det er enkelt å holde seg innenfor regelverket. Bare ikke gå inn på selvskading, selvmord og lavt matinntak.

Ja, sant det er ganske inkonsekvent. Du har vel rett i at det er enkelt å holde seg innenfor regelverket bare ved å ikke nevne det du lister opp. Men den feilen gjorde jeg vel for mange ganger, da jeg hadde problemstillinger knyttet til det som jeg gjerne ønsket hjelp med, så forsøkte jeg likevel nevne det litt underforstått (om det gir mening?). Så det var jo veldig dumt da. Synes det er leit at man får så få sjanser. Jeg trives veldig godt her inne altså, er bare at når det gjelder alle andre temaer utenom psykiatri så får man gjerne mye mer svar på KG... Og jeg har en lei tendens til å spørre om hjelp og google alle problemstillinger i livet mitt hehe...  

Anonymkode: f2025...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Ja, sant det er ganske inkonsekvent. Du har vel rett i at det er enkelt å holde seg innenfor regelverket bare ved å ikke nevne det du lister opp. Men den feilen gjorde jeg vel for mange ganger, da jeg hadde problemstillinger knyttet til det som jeg gjerne ønsket hjelp med, så forsøkte jeg likevel nevne det litt underforstått (om det gir mening?). Så det var jo veldig dumt da. Synes det er leit at man får så få sjanser. Jeg trives veldig godt her inne altså, er bare at når det gjelder alle andre temaer utenom psykiatri så får man gjerne mye mer svar på KG... Og jeg har en lei tendens til å spørre om hjelp og google alle problemstillinger i livet mitt hehe...  

Anonymkode: f2025...feb

Ja jeg skjønner det. Hva med diskusjon.no? Det er mer seriøst enn KG da vil jeg si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (17 minutter siden):

Ja jeg skjønner det. Hva med diskusjon.no? Det er mer seriøst enn KG da vil jeg si. 

Diskusjon er kjedelig og ser kjedelig ut. Ikke meg du siterte jeg bare svarte på spørsmålet. Vi vil på kg igjen.

Anonymkode: 4ac74...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Diskusjon er kjedelig og ser kjedelig ut. 

Anonymkode: 4ac74...670

Kjedelig fordi man liker å diskutere rosablogger, kjendiser og influensere`?

Anonymkode: 32bd5...7a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kjedelig fordi man liker å diskutere rosablogger, kjendiser og influensere`?

Anonymkode: 32bd5...7a7

Jeg var ikke særlig på rampelyset.. 

Anonymkode: 4ac74...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se om du finner relevante discord kanaler. Jeg er gått helt over til Discord og titter kun innom her innimellom.

Anonymkode: 93d46...fc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (1 time siden):

Er det noen som har et helt konkret eksempel på hva folk har skrevet som som de blir utestengt for?

Som jeg skrev i hovedinnlegget så har jeg blitt utestengt fordi jeg skrev at jeg hadde "tanker om å være selvdestruktiv". Ellers kan andre eksempler være det å nevne selvskading eller selvmord, selv indirekte. Som eksempel: "Jeg orker ikke mer av dette livet, tenker på hvordan det ville være å være død". 

Anonymkode: f2025...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (16 timer siden):

Er det noen som har et helt konkret eksempel på hva folk har skrevet som som de blir utestengt for?

Det konkrete som skal til er å lage populære tråder i mange underforum samtidig. 

Anonymkode: 4ac74...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

AnonymBruker skrev (På 27.1.2023 den 12.30):

Hva tenker dere? Burde det være strengere her inne eller er det bra slik som det er nå? (Og er det for strengt på kvinneguiden?)

Anonymkode: f2025...feb

Jeg må innrømme at jeg flere ganger det siste året har tenkt at rutinene på DOL kanskje burde endres. Jeg syns det er svært uheldig at Admin sletter hele tråder når de er ødelagt/spammet av enkeltbrukere, og syns heller de som ikke greier å være hyggelige, høflige og nogenlunde i vater når de svarer heller bør utestenges for en periode enn å spamme tråder som deretter slettes.

Hva de gjør på Kvinneguiden bryr jeg meg svært lite om.

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kayia skrev (3 minutter siden):

 

Jeg må innrømme at jeg flere ganger det siste året har tenkt at rutinene på DOL kanskje burde endres. Jeg syns det er svært uheldig at Admin sletter hele tråder når de er ødelagt/spammet av enkeltbrukere, og syns heller de som ikke greier å være hyggelige, høflige og nogenlunde i vater når de svarer heller bør utestenges for en periode enn å spamme tråder som deretter slettes.

Hva de gjør på Kvinneguiden bryr jeg meg svært lite om.

Alle er hyggelige her og ingen er frekke. Er du klar over hvor kjipt det var å bli utestengt en hel måned? Jeg synes jeg burde blitt moderator her. 

Anonymkode: 4ac74...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Alle er hyggelige her og ingen er frekke. Er du klar over hvor kjipt det var å bli utestengt en hel måned? Jeg synes jeg burde blitt moderator her. 

Anonymkode: 4ac74...670

Her får vi bare være enige om å være uenige. Alle er ikke hyggelige og alle forholder seg ikke til retningslinjene. Hadde alle gjort det hadde ikke tråder blitt slettet eller brukere utestengt, det sier seg vel selv.

Hvor kjipt det var for deg å være utestengt har ingenting med saken å gjøre. Det er sikkert trasig å sitte i fengsel også (uten sammenligning for øvrig), men bryter man loven er fengsel konsekvensen uansett hvor trasig det er for den innsatte. Det må hver og en ha i bakhodet før de bryter loven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (4 minutter siden):

Her får vi bare være enige om å være uenige. Alle er ikke hyggelige og alle forholder seg ikke til retningslinjene. Hadde alle gjort det hadde ikke tråder blitt slettet eller brukere utestengt, det sier seg vel selv.

Hvor kjipt det var for deg å være utestengt har ingenting med saken å gjøre. Det er sikkert trasig å sitte i fengsel også (uten sammenligning for øvrig), men bryter man loven er fengsel konsekvensen uansett hvor trasig det er for den innsatte. Det må hver og en ha i bakhodet før de bryter loven.

Herregud det var et dårlig eksempel🙄

Anonymkode: 4ac74...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (7 minutter siden):

Her får vi bare være enige om å være uenige. Alle er ikke hyggelige og alle forholder seg ikke til retningslinjene. Hadde alle gjort det hadde ikke tråder blitt slettet eller brukere utestengt, det sier seg vel selv.

Hvor kjipt det var for deg å være utestengt har ingenting med saken å gjøre. Det er sikkert trasig å sitte i fengsel også (uten sammenligning for øvrig), men bryter man loven er fengsel konsekvensen uansett hvor trasig det er for den innsatte. Det må hver og en ha i bakhodet før de bryter loven.

Du kjefter mye i dag. 

Anonymkode: 4ac74...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Du kjefter mye i dag. 

Anonymkode: 4ac74...670

Nei det gjør jeg ikke, men kanskje du leser meg på en streng måte? Hva tror du er årsaken til at tråder slettes og brukere utestenges da? 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (4 minutter siden):

Nei det gjør jeg ikke, men kanskje du leser meg på en streng måte? Hva tror du er årsaken til at tråder slettes og brukere utestenges da? 

Fordi enkelte rapporterer tråder og brukere. Sier seg selv.. var det som skjedde med meg. 

Anonymkode: 4ac74...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (På 28.1.2023 den 10.32):

Hæ? 😂 eh nei! 

Men vennene til Haaland kansellerte henne fordi hun stemte Frp. Noen tenker åpenbart slik.

Anonymkode: 32bd5...7a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...