Gå til innhold

Jeg trenger å gjennoppleve noe!! Men hvordan? LSD?


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva
Everybody skrev (48 minutter siden):

Er vel ikke noe spesielt medikament som gjør at man husker minner bedre. Hvis ikke de tre vise menn kan hjelpe deg med det @frosken@ISW@kupton

De ser ikke svarer ditt når du ikke tagger dem ordentlig. Du må ha mellomrom mellom navnene tror jeg og brukeren deres skal komme opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

90tallsbarn skrev (4 minutter siden):

De ser ikke svarer ditt når du ikke tagger dem ordentlig. Du må ha mellomrom mellom navnene tror jeg og brukeren deres skal komme opp. 

Jeg så det, men må egentlig melde pass her. Jeg kan ikke så mye om hvilke medisiner som hjelper på dette.

Angående LSD så er dette litt russisk rulett. Plutselig kan du oppleve noe du virkelig ikke vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
ISW skrev (2 minutter siden):

Jeg så det, men må egentlig melde pass her. Jeg kan ikke så mye om hvilke medisiner som hjelper på dette.

Angående LSD så er dette litt russisk rulett. Plutselig kan du oppleve noe du virkelig ikke vil. 

Det virker veldig spennende! Altså, hva er det man kan oppleve liksom? Det virker så sykt spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (8 minutter siden):

Det virker veldig spennende! Altså, hva er det man kan oppleve liksom? Det virker så sykt spennende!

Ja hvis du er heldig er det sikkert gøy. Men er du uheldig får du hallusinasjoner om at du blir spist levende av larver og edderkopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (3 minutter siden):

Ja hvis du er heldig er det sikkert gøy. Men er du uheldig får du hallusinasjoner om at du blir spist levende av larver og edderkopper.

Kan hallusinasjonene bli værende selv når LSD har gått ut av systemet?

Anonymkode: 4d044...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan hallusinasjonene bli værende selv når LSD har gått ut av systemet?

Anonymkode: 4d044...504

Det snakkes om det - men jeg vet ikke om det er etter en enkeltdose eller etter å ha brukt stoffet over lang tid. Jeg antar det siste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva
ISW skrev (5 minutter siden):

Ja hvis du er heldig er det sikkert gøy. Men er du uheldig får du hallusinasjoner om at du blir spist levende av larver og edderkopper.

Men må man bli traumatisert av det da? Eller er det så ekte at man virkelig får et minne? Ja det høres grusomt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
FjellOgDalar skrev (Akkurat nå):

Ketamin blir jo brukt i behandling av depresjon, men det koster skjorta å få det privat. I offentlig regi er det kun sykehuset Østfold som tilbyr ketaminbehandling.
https://sykehuset-ostfold.no/behandlinger/ketamin-mot-behandlingsresistent-depresjon 

Men det er mot depresjon. Jeg bruker allerede ssri. Men nå vet jeg ikke om det er depresjon jeg egentlig har. Jeg har bare følt meg motarbeidet og blitt deppa av det. Men mulig jeg hadde klart meg uten de og, men så lenge det ikke er noen negative bivirkninger så… 

Men jeg liker å finne sider ved meg som jeg ikke får frem når jeg er meg. Jeg skulle så ønsket jeg fant noe som kunne finne gamle minner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (2 timer siden):

Men det er mot depresjon. Jeg bruker allerede ssri. Men nå vet jeg ikke om det er depresjon jeg egentlig har. Jeg har bare følt meg motarbeidet og blitt deppa av det. Men mulig jeg hadde klart meg uten de og, men så lenge det ikke er noen negative bivirkninger så… 

Men jeg liker å finne sider ved meg som jeg ikke får frem når jeg er meg. Jeg skulle så ønsket jeg fant noe som kunne finne gamle minner.

Prøv hyppnose.

Anonymkode: 93607...e53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Ville bare dele mine erfaringer her jeg siden jeg har prøvd mye på noe lignende. Jeg levde i en tilstand hvor jeg hadde fortrengt nesten hele livet mitt, og ikke bare barndom. Jeg har også eksperimentert veldig mye med psykedelika, MDMA og dissosiativa. Jeg må helt ærlig si at ingen av disse stoffene har hjulpet meg noe spesielt med å huske barndom eller traumer. Ketamin har til tider hjulpet meg å få kontakt med følelser og sånne ting, men videre utover det så vil jeg ikke si at noen ting har hjulpet meg å huske bedre.

Det som hjalp meg å huske var å stå i jobb over tid til tross for alle forutsetninger, sånn at jeg fikk økt selvtillit og sånn at jeg ble mer stabil. Det andre som hjalp meg å huske var å kjøpe barndomshjemmet og flytte inn på det gamle gutterommet, hvor det tydeligvis hadde skjedd en hel del overgrep. 

Jeg må si at det har vært ett oppriktig helvette å huske disse tingene, selv om jeg er veldig glad for at det har skjedd. Endelig går jeg ikke rundt i blinde lenger og lurer på hvem jeg er og hvorfor jeg sliter. Det å ha ett svar på alle disse spørsmålene jeg har slitt med hele livet har roet meg betraktelig ned. 

Videre så tror jeg det finnes teknikker innen hypnose som blir brukt for å hjelpe folk å huske, og det finnes også psykologer som har nevnt disse teknikkene for meg (uten at jeg så noe spesielt behov for det akkurat da). Det skal også sies at disse teknikkene kan bli beskyldt for å frembringe falske minner, uten at jeg vet så veldig mye mer om det enn dette. Om du er interessert i å huske, så anbefaler jeg deg å lese litt om hypnose, for jeg vet rett og slett ikke så veldig mye om det, videre utover at jeg har forstått det som at det blir brukt til tider til akkurat dette formålet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...