Gå til innhold

Rask kur for å bli frisk halsbetennelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Takk jeg har ikke blitt bedre som flere sa jeg kom til å bli. Kanskje jeg ikke blir frisk. Tenk om jeg får blodforgiftning. 

Anonymkode: 34db7...3ff

Det flere sa var at det kan ta tid. Men, ja, du får helt sikkert blodforgiftning. Livet ditt er ødelagt nå, det er ingen vei tilbake. 

Ser du? Jeg kan si meg enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vhanja skrev (2 minutter siden):

Det flere sa var at det kan ta tid. Men, ja, du får helt sikkert blodforgiftning. Livet ditt er ødelagt nå, det er ingen vei tilbake. 

Ser du? Jeg kan si meg enig med deg.

Ja det var dramatisk så mye støtte jeg skulle få av deg. Du kan hvis du vil, det vet jeg. 

Anonymkode: 34db7...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (6 timer siden):

Det flere sa var at det kan ta tid. Men, ja, du får helt sikkert blodforgiftning. Livet ditt er ødelagt nå, det er ingen vei tilbake. 

Ser du? Jeg kan si meg enig med deg.

Du kunne ment det

Anonymkode: 34db7...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Takk jeg har ikke blitt bedre som flere sa jeg kom til å bli. Kanskje jeg ikke blir frisk. Tenk om jeg får blodforgiftning. 

Anonymkode: 34db7...3ff

Er ikke foreldrene dine leger? Da bør du la de passe litt på deg. Dra hjem til dem og ligg på sofaen deres så blir du nok ivaretatt på en trygg og god måte. 

Anonymkode: 3e506...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er ikke foreldrene dine leger? Da bør du la de passe litt på deg. Dra hjem til dem og ligg på sofaen deres så blir du nok ivaretatt på en trygg og god måte. 

Anonymkode: 3e506...ae6

Nei 

Anonymkode: 34db7...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei 

Anonymkode: 34db7...3ff

Nei til hva? Nei til st de er leger eller nei til st du ikke vil bli ivaretatt av dem? 

Anonymkode: 3e506...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kayia skrev (På 30.1.2023 den 14.06):

Jeg vet at det er kjipt å være syk altså, men nå syns jeg at du (over)dramatiserer en forkjølelse (manflu?😉) noe voldsomt. Du er neppe statsminister i Ukraina eller helseminister i Storbritannia, så at du har noen sykedager takler nok både Norge og arbeidsplassen din skuffende fint. Alle blir syke innimellom og da må man bare hvile til man er frisk igjen - livet løper slettes ikke fra noen i denne tiden og verden er ikke meningsløs av den grunn 😇

Om du ønsker å bli frisk så snart som mulig gjør litt mat underverker. Alle (voksne) klarer å spise, også når mat ikke smaker særlig godt eller frister særlig mye. Å påstå noe annet er bare tull.

Alle klarer å spise er ikke sant. Da har du ikke hatt skikkelig halsbetennelse hvor halsen er som et åpent sår. Hvis du mener mat. Hvis du regner med is kan det gå. Har selv hatt då vondt, at f.e. syren i yoghurt gikk ikke. Kunne ikke svelge tabletter. Måtte knuse de. 

Anonymkode: 7fe9c...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (På 30.1.2023 den 16.37):

Tror du at jeg aldri har vært syk ettersom du må forklare meg at streptokokker i halsen er ekkelt? Jeg er en godt voksen kvinne på rundt 50 år som selvfølgelig har hatt både streptokokker, influensa, en bråte virus og covid (faktisk fire ganger), så jeg vet godt at frisk er å foretrekke framfor syk. Nettopp derfor vet jeg også at verden går fint videre uten meg noen dager, og at jeg ikke er døende selv om jeg er sengeliggende. Jeg syns TS tok av og ville - på en litt humoristisk måte - forsøke å få henne til å løfte blikket litt. 

Jeg har for lengst notert at forsøket falt på steingrunn.

:P  

Men smerter ved streptokokker i halsen er ikke lik for hver gang. Så en kan jo ha vært syk og likevel ikke vite hvor vondt det kan være for andre. Jeg ante det ikke selv før den gangen det ble sånn. Man klarer å spise. Man klarer å strø salt i såret. Det blir jo brukt mer i overført betydning da. Men man klarer også å ta antibac så det kommer i sår på hendene. Det skjer jo ofte ved uhell, men det skal litt til å gjøre det med vitende og vilje. 

Anonymkode: 7fe9c...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...