Gå til innhold

Du med unnvikende PF, hvordan er relasjonene dine til behandler og til kjæreste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du med unnvikende PF, hvordan er relasjonene dine til behandler og til kjæreste?

Jeg mistenker at jeg har diagnosen, men føler det ikke tok så lang tid før jeg åpnet opp for behandler, jeg er og ærlig med henne om alt. Kjæreste har jeg aldri hatt ettersom jeg er så redd for å være sårbar og bli avslørt som en dårlig person.

Anonymkode: d2a7f...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har unnvikende personlighetsforstyrrelse og har aldri hatt kjæreste. Har det på samme måte som deg at jeg er livredd avvisning og unnviker sosiale relasjoner for å slippe å kanskje bli såret. Har ikke venner heller av samme grunn.. 

Anonymkode: c5e16...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig blant folk med unnvikende PF å bli helt satt ut hvis man får kjeft eller det blir en eller annen form for konfrontasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.1.2023 den 21.37):

Jeg har unnvikende personlighetsforstyrrelse og har aldri hatt kjæreste. Har det på samme måte som deg at jeg er livredd avvisning og unnviker sosiale relasjoner for å slippe å kanskje bli såret. Har ikke venner heller av samme grunn.. 

Anonymkode: c5e16...ad8

Jeg har heldigvis venner, men de bor i en annen by langt unna så vi har lite kontakt. Vi har forøverig ett ganske overfladisk forhold også. Synes det er veldig vanskelig å åpne meg.

Anonymkode: d2a7f...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (På 29.1.2023 den 21.45):

Er det vanlig blant folk med unnvikende PF å bli helt satt ut hvis man får kjeft eller det blir en eller annen form for konfrontasjon?

Det vet jeg ikke.

Anonymkode: d2a7f...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...