Gå til innhold

Konisering/spiral/smerter etterpå


L. 30

Anbefalte innlegg

Hei :) for litt over en uke siden hadde jeg en liten operasjon/konisering pga høygradige celleforandringer og HPV-virus. (De fjernet en del av livmorhalstappen hvor det var alvorlige forandringer) Fik spørsmål før operasjonen om jeg ville fjerne spiralen min (som jeg har hatt i over et år). Fant ut at jeg ville beholde den pga fordeler med tanke på endometriose. Har hatt problemer med å gå etter operasjonen. Kjennes ut som jeg har bekkenløsning. Tenkt at det er pga det er hovent og skal gro. Men så har jeg også hatt smerter når jeg ligger. Har måtte ligge på ryggen og med beina spredd pga stikkinger og smerter. Tok kontakt med sykehuset og de hadde ikke hørt om disse plagene. Fik beskjed om å snakke med legen min. Mistenker at det er noe i veien med spiralen. At den ligger feil og når jeg har beina samlet presses den på en eller annen måte. Noen som har opplevd lignende eller har noen tips/råd/tanker? Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...