Gå til innhold

2023 var året


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Året skulle bli bra. Året skulle fylles med glede harmoni latter mestring og ja du vet. 2022 var året i mørket ned i mørket svømme i mørket litt lenger nede helt nede på bunnen. Nytt år nye muligheter tenkte jeg når rakettene smalt. Endelig!! Enden på visen 2023 har vært et dritt år så langt. Det var det jeg ville si for nå. 

Anonymkode: b1c1c...251

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Året skulle bli bra. Året skulle fylles med glede harmoni latter mestring og ja du vet. 2022 var året i mørket ned i mørket svømme i mørket litt lenger nede helt nede på bunnen. Nytt år nye muligheter tenkte jeg når rakettene smalt. Endelig!! Enden på visen 2023 har vært et dritt år så langt. Det var det jeg ville si for nå. 

Anonymkode: b1c1c...251

Nyttår er bare en abstraksjon.

Anonymkode: 4d52f...c22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Året skulle bli bra. Året skulle fylles med glede harmoni latter mestring og ja du vet. 2022 var året i mørket ned i mørket svømme i mørket litt lenger nede helt nede på bunnen. Nytt år nye muligheter tenkte jeg når rakettene smalt. Endelig!! Enden på visen 2023 har vært et dritt år så langt. Det var det jeg ville si for nå. 

Anonymkode: b1c1c...251

Nå har bare januar så vidt passert da. 11 måneder igjen, og mye positivt kan skje for deg! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Året skulle bli bra. Året skulle fylles med glede harmoni latter mestring og ja du vet. 2022 var året i mørket ned i mørket svømme i mørket litt lenger nede helt nede på bunnen. Nytt år nye muligheter tenkte jeg når rakettene smalt. Endelig!! Enden på visen 2023 har vært et dritt år så langt. Det var det jeg ville si for nå. 

Anonymkode: b1c1c...251

Hvilke endringer har du gjort i januar for at 2023 skulle bli bedre enn 2022?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (26 minutter siden):

Hvilke endringer har du gjort i januar for at 2023 skulle bli bedre enn 2022?

Alt jeg kan. 

Anonymkode: b1c1c...251

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Nyttår er bare en abstraksjon.

Anonymkode: 4d52f...c22

Ja det viser det seg

Anonymkode: b1c1c...251

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Alt jeg kan. 

Anonymkode: b1c1c...251

Det sier ikke meg så mye. Kan du være mer konkret, dvs hvilke endringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (2 timer siden):

Det sier ikke meg så mye. Kan du være mer konkret, dvs hvilke endringer?

Spist Sundt, vasket hender, brukt antibac. 

Anonymkode: b1c1c...251

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Spist Sundt, vasket hender, brukt antibac. 

Anonymkode: b1c1c...251

Hvordan skulle det gjøre året ditt bedre? Hva er det som har gjort året til et drittår så langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (20 minutter siden):

Hvordan skulle det gjøre året ditt bedre? Hva er det som har gjort året til et drittår så langt?

2022 året var så mørkt grunnet tap (ikke besteforeldre dens slags sorg) men mye vondere ting som jeg ikke klarer å sette ord på. At jeg kom meg igjennom det året levende er enda uforståelig. 2023 må dermed bli bedre.

Anonymkode: b1c1c...251

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (23 minutter siden):

Hvordan skulle det gjøre året ditt bedre? Hva er det som har gjort året til et drittår så langt?

Har hatt mye motgang til nå. Uflaks på uflaks. 

Anonymkode: b1c1c...251

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har hatt mye motgang til nå. Uflaks på uflaks. 

Anonymkode: b1c1c...251

Hva er planen din videre for å få det bedre i 2023?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Spist Sundt, vasket hender, brukt antibac. 

Anonymkode: b1c1c...251

Det er en god start å spise sunt, men om du ikke er svært uhygienisk tror jeg nok du forventer mye om du tenker at håndvask og antibac skal gjøre livet til en fest. Jeg tror 75% av «lykke» handler om innstilling :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (38 minutter siden):

Det er en god start å spise sunt, men om du ikke er svært uhygienisk tror jeg nok du forventer mye om du tenker at håndvask og antibac skal gjøre livet til en fest. Jeg tror 75% av «lykke» handler om innstilling :) 

Poenget er at det skal ikke mye til for at 2023 blir bedre enn 2022. Da året 2022 skjedde ting jeg ikke hadde makt over til å unngå skje. Du kan tro det men det er ikke alt i verden man kan styre. 

Anonymkode: b1c1c...251

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (40 minutter siden):

Det er en god start å spise sunt, men om du ikke er svært uhygienisk tror jeg nok du forventer mye om du tenker at håndvask og antibac skal gjøre livet til en fest. Jeg tror 75% av «lykke» handler om innstilling :) 

Du er heldig om du tror livet handler om å velge alt, da har du hatt et for lett liv til dine 50 år. 

Anonymkode: b1c1c...251

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (55 minutter siden):

Hva er planen din videre for å få det bedre i 2023?

Puste. 

Anonymkode: b1c1c...251

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Poenget er at det skal ikke mye til for at 2023 blir bedre enn 2022. Da året 2022 skjedde ting jeg ikke hadde makt over til å unngå skje. Du kan tro det men det er ikke alt i verden man kan styre. 

Anonymkode: b1c1c...251

Så klart kan vi ikke styre alt, sånn var det for oss alle i 2022. Covid, krig i Europa, kjip rapport om klimaendringer, vi så surt oppsparte midler i fond og aksjer fordufte foran øynene våre samtidig som renter og priser steg. Selv hadde jeg covid to ganger bare i 2022, og i tillegg influensa, NORO, gud vet hvor mange forkjølelser, høsten ble brukt omtrent utelukkende til å jobbe eller sove. 

Men:

Samfunnet åpnet etter tre år med drittviruset, jeg spiste mange, gode middager med venner, jr hadde et spennende år med fortjent ros på studiet,  jeg slikket sol sammen med min beste venninne i sør-Europa, jeg danset masse, var på festival, jeg så utallige solnedganger sammen med min nydelige kjæreste, mammas helse fikk en opptur, og nå peker jaggu pilene oppover på fond også.

Hva husker jeg best? Siste avsnitt selvfølgelig. Hva man velger å vektlegge kan man nemlig gjøre noe med. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (1 time siden):

Så klart kan vi ikke styre alt, sånn var det for oss alle i 2022. Covid, krig i Europa, kjip rapport om klimaendringer, vi så surt oppsparte midler i fond og aksjer fordufte foran øynene våre samtidig som renter og priser steg. Selv hadde jeg covid to ganger bare i 2022, og i tillegg influensa, NORO, gud vet hvor mange forkjølelser, høsten ble brukt omtrent utelukkende til å jobbe eller sove. 

Men:

Samfunnet åpnet etter tre år med drittviruset, jeg spiste mange, gode middager med venner, jr hadde et spennende år med fortjent ros på studiet,  jeg slikket sol sammen med min beste venninne i sør-Europa, jeg danset masse, var på festival, jeg så utallige solnedganger sammen med min nydelige kjæreste, mammas helse fikk en opptur, og nå peker jaggu pilene oppover på fond også.

Hva husker jeg best? Siste avsnitt selvfølgelig. Hva man velger å vektlegge kan man nemlig gjøre noe med. 

Det du skriver i øverste avsnitt er en ting men her i denne tråden føler jeg ikke du forstår meg. Ja krigen i Ukraina var tøft for hele verden den. Noro for deg forkjølelser osv osv. alt dette er bagateller i denne tråden foruten krigen da. Jeg skulle heller tatt 20 Noro og x 30 covid for å ha den personen jeg mistet i livet i dag. Du blir nok vinneren her av positive ting i 2022. 

Anonymkode: b1c1c...251

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (1 time siden):

Så klart kan vi ikke styre alt, sånn var det for oss alle i 2022. Covid, krig i Europa, kjip rapport om klimaendringer, vi så surt oppsparte midler i fond og aksjer fordufte foran øynene våre samtidig som renter og priser steg. Selv hadde jeg covid to ganger bare i 2022, og i tillegg influensa, NORO, gud vet hvor mange forkjølelser, høsten ble brukt omtrent utelukkende til å jobbe eller sove. 

Noe sier meg at du ikke er så nøye med håndhygienen. Med mindre man har barnehagebarn er det unaturlig og rart at et voksent menneske er så mye syk. 

Anonymkode: 41fb4...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...