Gå til innhold

Usigelig trøtthet


Gjest Vendi

Anbefalte innlegg

I dag har jeg hatt nok en dag hvor jeg har vært sykelig trøtt. Har sovet store deler av dagen og har ikke orket stort. Har sånne dager innimellom. 

Er det vanlig ved psykiske lidelser? Har bipolar. 

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trøtthet kan være et symptom på depresjon i bipolar lidelse, men det kan også være et resultat av behandlingen for tilstanden, for eksempel medisiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (51 minutter siden):

Trøtthet kan være et symptom på depresjon i bipolar lidelse, men det kan også være et resultat av behandlingen for tilstanden, for eksempel medisiner.

Skulle nå være ferdig med depresjonen nå da, men. Det er vanlig for meg å ha det sånn i blant, og lurer egentlig på hvor vanlig det er for andre som har en psykisk lidelse. Jeg føler også at jeg ikke tåler så mye som friske, det skal mindre til for meg å bli sliten og trøtt enn for andre. Men det er vel ikke annet å vente kanskje. 

Har noe annet "småsnacks" enn bipolar også. 

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

aa-k-j skrev (14 minutter siden):

Har bipolar selv og sliter og med mye trøtthet. Har skyldt på medisiner jeg bruker (orfiril og kvetiapin).

Ok takk, da er det nok vanlig. Jeg også tenker at det kan være medisiner i tillegg som gjør meg trøtt. Vanskelig å vite hva som er hva. Sliter med lite energi generelt, men har jo også dager som er normale og dager hvor jeg har mer energi enn vanlig. Men tror jeg har en sånn "trøttedag" som dette i alle fall annenhver uke. Det er ikke snakk om vanlig trøtthet, men det jeg vil kalle en sykelig trøtthet hvor jeg omtrent er helt ute av drift. 

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vendi skrev (49 minutter siden):

Skulle nå være ferdig med depresjonen nå da, men. Det er vanlig for meg å ha det sånn i blant, og lurer egentlig på hvor vanlig det er for andre som har en psykisk lidelse. Jeg føler også at jeg ikke tåler så mye som friske, det skal mindre til for meg å bli sliten og trøtt enn for andre. Men det er vel ikke annet å vente kanskje. 

Har noe annet "småsnacks" enn bipolar også. 

Har det sånn også. Deprimert eller ei, blir fortere trett enn andre. Enda verre når deprimert da, men også utenom.  Har bipolar 

Anonymkode: 6eea5...baf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...