Gå til innhold

Overlegen på psykiatrisk mener han faker psykosen sin.


Den forsvunne diamanten

Anbefalte innlegg

Den forsvunne diamanten

Nå driver han og maler med blod på veggen sier han. Hvorfor skjønner ikke legene at han er psykotisk? Han oppfører seg helt rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den forsvunne diamanten skrev (5 minutter siden):

Nå driver han og maler med blod på veggen sier han. Hvorfor skjønner ikke legene at han er psykotisk? Han oppfører seg helt rart.

Det er jo sykt ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2
Den forsvunne diamanten skrev (41 minutter siden):

Nå driver han og maler med blod på veggen sier han. Hvorfor skjønner ikke legene at han er psykotisk? Han oppfører seg helt rart.

Det virker litt fake at han gjør det nå etter skuespillanklagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten
Worriesome Plenty 2 skrev (7 minutter siden):

Det virker litt fake at han gjør det nå etter skuespillanklagen.

Men har har gjort mye rart før det også. Han har gjort mye rart kontinuerlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2
Den forsvunne diamanten skrev (1 minutt siden):

Men har har gjort mye rart før det også. Han har gjort mye rart kontinuerlig.

Ja det er nok riktig, men uvanlig å bli beskyldt for å fake.

Liker han seg i psykiatrien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten
Worriesome Plenty 2 skrev (8 minutter siden):

Ja det er nok riktig, men uvanlig å bli beskyldt for å fake.

Liker han seg i psykiatrien?

Han prøvde å rømme så det tror jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Worriesome Plenty 2
Den forsvunne diamanten skrev (26 minutter siden):

Han prøvde å rømme så det tror jeg ikke.

Ingen kan vite om han faker. Det er ingen 100% sikker måte å diagnoser som schizofreni.

Men vil han ha den diagnosen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten
Worriesome Plenty 2 skrev (4 minutter siden):

Ingen kan vite om han faker. Det er ingen 100% sikker måte å diagnoser som schizofreni.

Men vil han ha den diagnosen da?

Jeg tror ingen vil ha schizofreni. Det er en jævla dritt sykdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2
Den forsvunne diamanten skrev (1 minutt siden):

Jeg tror ingen vil ha schizofreni. Det er en jævla dritt sykdom.

Ja det er sikkert. Har den selv, med mindre jeg faker da.

Men det finnes de som faker men de har ofte en annen psykisk sykdom. Eller prøver å unngå fengsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten skrev (6 timer siden):

Man må ha skrevet nok ganger på Nick for å ha tilgang.

Å ja , så da er det bare for noen av forumet sine brukere å skrive eller lese . Litt som en hemmelig klubb. )

Anonymkode: d225c...cb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Å ja , så da er det bare for noen av forumet sine brukere å skrive eller lese . Litt som en hemmelig klubb. )

Anonymkode: d225c...cb6

Tenker det er helt innafor at man må stå frem litt med nick om man skal inn i noe så privat som dagbokforumet. Hvis ikke kunne hvem som helst hentet ut informasjon der av nyregistrerte brukere og brukt mot medlemmene ute i forumet. 

Anonymkode: fc2a7...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Tenker det er helt innafor at man må stå frem litt med nick om man skal inn i noe så privat som dagbokforumet. Hvis ikke kunne hvem som helst hentet ut informasjon der av nyregistrerte brukere og brukt mot medlemmene ute i forumet. 

Anonymkode: fc2a7...0eb

Enig i det. Hvis man føler seg utenfor pga man ikke kommer inn der så er det en ganske enkel løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (4 timer siden):

Enig i det. Hvis man føler seg utenfor pga man ikke kommer inn der så er det en ganske enkel løsning.

Føler meg ikke utenfor, men har lest her før at flere  har nevnt dette med dagbok. Så nå spurte jeg, fikk svar.Det var ikke det  at jeg hadde noen  interesse for å lese, eller skrive der, ble bare litt nysgjerrig på  hvor dette dagbok forumet var ,  siden det ikke kom opp på innholdsfortegnelsen over forumet. 

Anonymkode: d225c...cb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Føler meg ikke utenfor, men har lest her før at flere  har nevnt dette med dagbok. Så nå spurte jeg, fikk svar.Det var ikke det  at jeg hadde noen  interesse for å lese, eller skrive der, ble bare litt nysgjerrig på  hvor dette dagbok forumet var ,  siden det ikke kom opp på innholdsfortegnelsen over forumet. 

Anonymkode: d225c...cb6

Jeg skrev generelt. Ikke spesifikt rettet mot deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Å ja , så da er det bare for noen av forumet sine brukere å skrive eller lese . Litt som en hemmelig klubb. )

Anonymkode: d225c...cb6

Det blir vel mer som en klubb for de som ikke er hemmelige 🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine skrev (44 minutter siden):

Det blir vel mer som en klubb for de som ikke er hemmelige 🤔 

Jeg ser ingen som skriver under fullt navn her inne, så for meg er alle hemmelige. 

Anonymkode: d225c...cb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg ser ingen som skriver under fullt navn her inne, så for meg er alle hemmelige. 

Anonymkode: d225c...cb6

De er hemmelige i den forstand at id-en ikke er kjent, men allikevel blir man kjent med de med nick. Man lærer seg hva de mener og hva de står for. Jeg er mye tryggere på de som skriver med nick enn de som skriver anonymt. Tror ikke jeg er den eneste som føler det. Anonyme blir liksom så uforutsigbare. Kjempe hyggelig i det ene øyeblikket og terrorist i det neste. Men det er jo fordi flere personer heter det samme, altså har nicket "AnonymBruker".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...