Gå til innhold

TEST: Er det mulig du har asperger/autisme? Har du selvinnsikt og klarer du å være ærlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tok den istad og fikk 38 poeng. Varierer fra 35-42. Vil tro det er vippespørsmål (litt enig/uenig) hvor en ikke er helt sikker på svaret som gjør at det har blitt litt ulike resultater. Og det at jeg er mer asosial nå og sosialt klumsete enn jeg var første gang jeg tok den. Da hadde jeg daglig sosial trening via jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 poeng, sist jeg tok en lignende test scoret jeg litt høyere. Men som på den andre testen så savner jeg også her en nøytralt svaralternativ. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12. Jeg er overrasket over å score så lavt. Jeg var helt ærlig på at jeg forsvinner inn i en boble når jeg jobber og liker tall. Jeg er også litt introvert.

Jeg mangler kanskje de avgjørende trekkene siden jeg elsker sosiale sammenkomster og ikke sliter med å forstå andre mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

90tallsbarn skrev (37 minutter siden):

Hvorfor 2 tråder?

Trådene handler litt om det samme, men i den ene tråden er det liksom om å gjøre å ha flest mulige poeng, mens i den andre ha lavest score. 

Anonymkode: d334e...e39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (44 minutter siden):

Hvorfor 2 tråder?

Fordi den ene handler om empati og den andre om autisme??

Anonymkode: 0c41b...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Fordi den ene handler om empati og den andre om autisme??

Anonymkode: 0c41b...857

Hvorfor svarer du med å stille spørsmål? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...