Gå til innhold

Kunne du kjøpt bukser på Cubus?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg blåser i hvor jeg kjøper bukser, så lenge de er billige og jeg trives med dem. Jeg husker som regel aldri hvilke butikker jeg kjøper klærne mine i, jeg går i ulike til jeg finner noe som passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Hvorfor mindre bra? Jeg kjøpte der i fjor, for de er de eneste jeg har sett som selger tencelbukser. Sånne bukser som puster så ikke svetten blir sittende på deg og gjøre deg klam. Ellers kjøper jeg ikke jeans der. Jeg er ikke så glad i klær fra masseproduksjonskjeder. Jeg kjøper tencel buksene deres fordi de er de eneste som har disse og de er så gode. 
 

Endret av 90tallsbarn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle jeg det?

Jeg kan forøvrig ikke kjøpe bukser på Cubus fordi de har ikke størrelsen min, men jeg har ingen problemer med å kjøpe fra KappAhl feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Ville du følt deg mindre bra i det?

Anonymkode: ebcd7...8c9

Om jeg kunne kjøpt bukser på Cubus? Det er stort sett er jeg kjøper buksene mine. Hvor kjøper du bukser, TS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2

Hva i all verden er galt med bukser fra Cubus? Er det noe jeg ikke har fått med meg, eller er det snobberi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lady HM skrev (2 timer siden):

Om jeg kunne kjøpt bukser på Cubus? Det er stort sett er jeg kjøper buksene mine. Hvor kjøper du bukser, TS?

Jeg synes de ser billig ut. Kjøpte en bukse der gikk med den engang og kastet den. Den ser Cubus ut. Kjøper stort sett levis. 

Anonymkode: ebcd7...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2 skrev (1 time siden):

Hva i all verden er galt med bukser fra Cubus? Er det noe jeg ikke har fått med meg, eller er det snobberi?

Jeg bare lurte om det var bare meg som synes det er viktig. Liker ikke at det ser Cubus ut. 

Anonymkode: ebcd7...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg synes de ser billig ut. Kjøpte en bukse der gikk med den engang og kastet den. Den ser Cubus ut. Kjøper stort sett levis. 

Anonymkode: 

Du har god råd da. Handler ikke ofte bukser. Arver en del. Hvis jeg skulle kjøpe kunne jeg kjøpt på Cubus som andre steder. 

Hva med Li dex of Kapahl. Hennes og Mauritz. Er det i samme kategori som cubus?

Anonymkode: 8ff10...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du har god råd da. Handler ikke ofte bukser. Arver en del. Hvis jeg skulle kjøpe kunne jeg kjøpt på Cubus som andre steder. 

Hva med Li dex of Kapahl. Hennes og Mauritz. Er det i samme kategori som cubus?

Anonymkode: 8ff10...438

Cubus er verst. Etter det kommer Hm. Lindex og KappAhl har jeg aldri kjøpt bukser fra så det vet jeg ikke. 

Anonymkode: ebcd7...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (16 minutter siden):

Jeg aner ikke hvordan en Cubus-bukse ser ut, og kjenner jeg er ganske glad for det.

Ikke jeg heller 🤣 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foreløpig kan jeg ikke kjøpe bukse eller andre klær på cubus.  Rett og slett fordi jeg er for stor. Pleier å handle klær på Kapphal 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg synes de ser billig ut. Kjøpte en bukse der gikk med den engang og kastet den. Den ser Cubus ut. Kjøper stort sett levis. 

Anonymkode: ebcd7...8c9

Levisbukser ser så levis ut da. Tenker med en gang jeg ser noen i levis at her er det en som kun er opptatt av merke og utseende. Typisk med sånn stooor levis skrift på. 

Anonymkode: 03c87...ab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Levisbukser ser så levis ut da. Tenker med en gang jeg ser noen i levis at her er det en som kun er opptatt av merke og utseende. Typisk med sånn stooor levis skrift på. 

Anonymkode: 03c87...ab1

Husker levis var super-poppis på 80-tallet, da jeg vokste opp. Litt morsomt at det er "in" enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går mest i kjoler og skjørt, men har noen bukser, helst stretch-dongeri. De er vel kjøpt på typisk H&M, Cubus o.l., jeg tror jeg har arvet de fleste jeg har nå etter dattra, så antagelig har jeg selv vært med på H&M og kjøpt dem i sin tid. :) Jeg er heldigvis ikke så snobbete at jeg ser ned på de som går med bukser fra Cubus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Levisbukser ser så levis ut da. Tenker med en gang jeg ser noen i levis at her er det en som kun er opptatt av merke og utseende. Typisk med sånn stooor levis skrift på. 

Anonymkode: 03c87...ab1

Bruker levis sine skinny jeans high waist. Stor skrift er stygt uansett merke. Bukser med vie snitt i foten er stygt synes jeg da. 

Anonymkode: ebcd7...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (5 minutter siden):

Jeg går mest i kjoler og skjørt, men har noen bukser, helst stretch-dongeri. De er vel kjøpt på typisk H&M, Cubus o.l., jeg tror jeg har arvet de fleste jeg har nå etter dattra, så antagelig har jeg selv vært med på H&M og kjøpt dem i sin tid. :) Jeg er heldigvis ikke så snobbete at jeg ser ned på de som går med bukser fra Cubus. 

Ser ikke ned på noen som kjøper derfra men jeg liker det ikke på meg selv. 

Anonymkode: ebcd7...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...